عصر خودرو

عضو کمیسیون صنایع خبر داد

تاکید وزیر نفت بر خوراک ۱۳ سنتی گاز پتروشیمی‌ها

عصر بازار: عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به حضور وزیر نفت در این کمیسیون گفت: وزیر نفت در این جلسه بر ثبات قیمت ۱۳ سنت برای خوراک گاز پتروشیمی‌ها تأکید کرد.

تاکید وزیر نفت بر خوراک ۱۳ سنتی گاز پتروشیمی‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور با اشاره به حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: زنگنه در این جلسه  اظهار داشت که بر اساس قانون، قیمت خوراک پتروشیمی باید به میزان 65 درصد قیمت صادراتی افزایش یابد.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: بنابراین نرخ خوراک پتروشیمی به هیچ عنوان کاهش پیدا نمی‌کند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس اضافه کرد: وزیر نفت در این جلسه همچنین بر ثبات قیمت 13 سنت برای خوراک گاز پتروشیمی تأکید کرد.

    بر اساس این گزارش، با رسانه ای شدن نامه چهار وزیر دولت تدبیر و امید (وزرای اقتصاد، صنعت، رفاه و دفاع) به رئیس جمهور، برخی از رسانه‌ها از دستور وزیر نفت مبنی بر کاهش قیمت خوراک گاز پتروشیمی از 13 به 10 سنت در مترمکعب در پی تشدید فشارها به ایشان خبر داده بودند.

    این در حالی است که زنگنه همواره از مخالفان سرسخت کاهش قیمت خوراک گاز واحدهای پتروشیمی و استمرار سودهای کلان این واحدها با ارزان فروشی این خوراک بوده است و حتی اواخر اردیبهشت ماه از سودآوری واحدهای پتروشیمی با قیمت گاز 25 سنتی سخن گفته بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها