عصر خودرو

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی سمنان:

مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریور برای ثبت شماره شبای بانکی فرصت دارند

عصر بازار- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریور ۹۶، شماره شبای بانکی خود را وارد و ثبت نام کنند.

مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریور برای ثبت شماره شبای بانکی فرصت دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، امیر خلیلی خواه افزود: بیش از 360 هزار نفر از اقشار مختلف استان سمنان جز مشمولان طرح توزیع سهام عدالت هستند.

    وی با اشاره به مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت مبنی بر ثبت شماره شبا 24 رقمی حساب بانکی متعلق به هر شخص مشمول که از تاریخ سی ام اردیبهشت 96 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مشمولان می توانند با مراجعه به شعب بانک های عامل همه بانک های دولتی و خصوصی و سه موسسه مالی و اعتباری کوثر، ملل و توسعه استان سمنان که متصل به شبکه شتاب بوده و مورد تأیید بانک مرکزی هستند، شماره شبای خود را دریافت کنند.
    وی با بیان این که زمان واریز سود سهام عدالت نیز اوایل نیمه دوم سال 96 است، بیان داشت: تعدادی از افراد مشمول از زمان ثبت نام تا کنون فوت شده اند که در آینده درباره نحوه واریز سود این دسته از مشمولان اطلاع سانی می شود.
    خلیلی خواه، به اقدامات انجام شده برای پاسخگویی به متقاضیان سهام عدالت در خصوص وضعیت سهامداری و ثبت شماره شبا بانکی استان سمنان اشاره کرد و گفت: دوره صورتحساب مشمولان سهام عدالت و ارائه توضیح در خصوص آن بدون اخذ هرگونه وجهی باید انجام شود.
    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به تحویل برگه های دعوتنامه مشمولین سهام عدالت که تاکنون جهت دریافت دعوتنامه مراجعه ننموده و یا به هر دلیلی برگه دعوتنامه آنها مفقود گردیده است، اظهار داشت: مردم می توانند جهت راهنمایی مشمولین جهت ثبت نهایی به شرکت های تعاونی سهام عدالت استان مراجع کنند.
    دولت یازدهم اقدامی مبنی بر ساماندهی سهام عدالت، سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی سهام عدالت راه انداز ی کرد.
    مشمولین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تعاونی های شهرستانی سهام عدالت در شهرستان سمنان با شماره تلفن : 3329711 در شهرستانهای شاهرود و میامی با شماره تلفن 3345015 در شهرستان دامغان با شماره تلفن : 25248283 در شهرستانهای گرمسار و آرادان با شماره تلفن : 24241524و در شهرستان مهدیشهر با شماره تلفن : 23629884 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها