عصر خودرو

معاون وزیر صنعت:

افزایش قیمت در ۸۰ درصد شهرک‌های صنعتی نداریم

عصر بازار- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور و معاون وزیر صنعت گفت: در سال جاری و با توجه به اهمیت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ۸۰ درصد شهرک‌های صنعتی افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

افزایش قیمت در ۸۰ درصد شهرک‌های صنعتی نداریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، علی یزدانی در حاشیه افتتاح کارخانه تولید لوله در شهرک سالاریه ورامین به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر در کشور بیش از 963 شهرک صنعتی وجود دارد که از این تعداد شهرک صنعتی 19 شهرک در استان تهران مستقر است.

    یزدانی با اشاره به استقرار شهرک چرمشهر و سالاریه در جنوب تهران، گفت: شهرک چرمشهر با یک نگاه تخصصی دایر شده و واحدهای صنعتی با در نظر گرفتن مختصات زیست‌محیطی استقراریافته‌اند.

    وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین واحد تصفیه‌خانه در شهرک چرمشهر مستقر است که در آینده فاز دوم این تصفیه‌خانه توسعه می‌یابد، گفت: فاز یک این تصفیه‌خانه با بازسازی به بهره‌وری می‌رسد که یکی از بهترین تصفیه‌خانه‌های کشور خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور با تأکید بر اینکه برای واحدهای صنعتی واقع در این شهرک تصمیمات خوبی اتخاذشده است، گفت: امید داریم تصفیه‌خانه دچار مشکل نشود.

    یزدانی بابیان اینکه در شهرک‌های صنعتی کشور 40 هزار واحد صنعتی مستقر است، گفت: پروژه‌هایی که امروز توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت پروژه لوله‌های با قطر بالای سه متر با پوشش‌های پلی‌اتیلن بود که برای نخستین بار در کشور تولید می‌شود و مصارف مختلفی دارد همچنین وزیر از واحدهای«کاتالیستی» بازدید کرد که در صنایع مختلف نفت، گاز و مس کاربرد دارد.

    وی بابیان اینکه صنعتگران برای دریافت تسهیلات اقداماتی را انجام داده‌اند، گفت: مشکلاتی در خصوص سند متوجه صنعتگران است که امید داریم طی هفته آینده حل شود تا بتوانند تسهیلات را دریافت می‌کنند.

    یزدانی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه در واحد تولید لوله ورامین 100 اشتغال جدید ایجاد می‌شود، گفت: عمده نیروهای جذب‌شده از نیروهای بومی خواهند بود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به سیاست‌های جاری در دستور کار، اضافه کرد: در سال جاری و با توجه به اهمیت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در 80 درصد شهرک‌های صنعتی افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

    یزدانی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری گفت: در سال جدید و پیرامون تحقق شعار سال شرایط به‌گونه‌ای فراهم‌شده تا سرمایه‌گذاران بتوانند در حداقل زمان ممکن حداکثر اشتغال را ایجاد کند و شرایط لازم به‌عنوان تشویق برای آن‌ها مهیا باشد.

    وی تأکید کرد: یکی از سیاست‌های تکمیل زیرساخت‌های حوزه صنعت پیش‌پرداخت و زمان اقساط و تخفیف به‌عنوان مشوق است که در سال جاری محقق می‌شود.

    برچسب ها