عصر خودرو

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز جهانی عصای سفید

عصر بازار: محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز نابینایان، از مناسب‌سازی نحوه ارائه خدمات این بانک با توجه به حقوق شهروندی نابینایان خبر داد.

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز جهانی عصای سفید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، متن این پیام به این شرح است:


    به نام خداوند بصیر
    به‌درستی گفته‌اند و نوشته‌اند که زیباترین رویدادهای جهان هستی دیده و شنیده نمی‌شوند بلکه با قلب‌ها احساس می‌شوند.
    "هلن کلر"
    روشندلان عزیز؛
    بیست و سوم مهر، روز عصای سفید است؛ روزی که روشن دلان جهان، طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرا می‌خوانند. شما هموطن عزیز با تمام محدودیت‌ها و سختی‌ها از خیابان‌ها و گذرهایی که اغلب برای نابینایان مناسب‌سازی نشده عبور می‌کنید و خدمت‌گذاری به مردم را تنها انگیزه خود می‌دانید. مشهور است که بسیاری از نابینایان از تحصیلات عالیه برخوردارند و جالب اینکه نویسندگانی خوش ذوق و همچنین برخی حافظان متبحر قرآن کریم از جامعه با استعداد نابینایان کشور برآمده‌اند.
    مجموعه بانک تجارت با هدف حفظ شأن و تکریم حقوق شهروندی شما، اقدامات گسترده‌ای را در نحوه ارائه خدمات نوین بانکی خود از جمله ATM ها، موبایل بانک، تلفنبانک و پایگاه اطلاع رسانی این بانک، در دست اجرا دارد، با این امید که با تحقق این برنامه‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی خود را در قبال بهترین فرزندان ایران زمین بهتر از گذشته به انجام رساند.
    15 اکتبر به عنوان روز جهانی "عصای سفید" بهانه‌ای شد تا بهروزی و سلامت را برای شما عزیزان آرزو کنیم.

    محمد ابراهیم مقدم
    مدیرعامل بانک تجارت

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها