عصر خودرو

افزایش صادرات صنایع کوچک و متوسط به کشور روسیه

عصر بازار- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای همکاری در جهت رشد و توسعه صادرات و ایجاد بازار فروش تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت شاهین منعقد شد.

افزایش صادرات صنایع کوچک و متوسط به کشور روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، «حمیدرضا خانپور» در جلسه امضاء تفاهم‌نامه فی‌مابین اظهار کرد: با توجه به حمایت از محصولات و کالاهای تولیدشده و در راستای همکاری به‌منظور کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه بازار کسب‌وکار، شناسایی بازار هدف، برای فروش در کشور روسیه این تفاهم‌نامه منعقدشده است.

    وی تلاش در جهت توسعه بازار فروش محصولات صنایع کوچک و متوسط استان، تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت‌دار استان و صنایع صادرات‌گرا، همکاری در اعزام هیئت‌های تجاری به خارج از کشور باهدف گسترش صادرات و تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی باهدف توسعه صادرات، همکاری جهت شناسایی و معرفی بازارهای هدف یا همان کشورهای خارجی را از اهم اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: شرکت شاهین از شرکت‌های فعال و مجرب در زمینهٔ کسب‌وکار و صادرات محصولات و خدمات در بازار کشور روسیه است، که هماهنگی جهت ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای نمایش تولیدات استان و فروش آن‌ها و توسعه صادرات، معرفی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی، اعزام هیئت‌های تجاری و برگزاری بازدیدهای صنعتی و معرفی فرصت‌های تجاری جدید را انجام می‌دهد.

    خانپور یادآور شد: در سال گذشته واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 76 میلیون دلار کالا به کشورهای خارجی صادر کرده‌اند.

    انواع کابل‌های برق فشار ضعیف و قوی، کره گیاهی، لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، ورق‌های آلومینیومی و چدن، انواع روغن خوراکی، فرآورده‌های خرما و کشمش، شیلنگ پی‌وی‌سی و پتاس ازجمله کالاهای صادراتی بوده است.

    برچسب ها