عصر خودرو

MPOS خدمت ویژه بانک تجارت برای مدیریت دریافت های خرد

عصر بازار- پذیرندگان MPOS بانک تجارت ، با پذیرش انواع کارت های شتابی در هر مکان می توانند دریافت های خرد را مدیریت کنند .

MPOS خدمت ویژه بانک تجارت برای مدیریت دریافت های خرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک ، روز سه شنبه بیست و سوم خرداد ماه با اشاره به گسترش شبکه های تلفن همراه و بهبود روش های پرداخت الکترونیک در کشور گفت : ابزار جدید پرداخت (MPOS ) به مصرف کننده این امکان را می دهد که  از تلفن همراه خود  به عنوان پایانه فروش استفاده کرده و مبالغ مربوط به دریافت های خرد همچون تحویل کالا در منزل یا محل کارمشتریان ، کرایه تاکسی ، خریدهای رهگذری و ...  را از طریق کارت های شتابی به راحتی انجام دهد .
    وی با بیان اینکه پذیرنده MPOS   با  پذیرش کارت های شتابی  در هر مکان از مزایایی چون تسهیل در امر فروش ، افزایش جذب مشتریان جدید و دسترسی ساده و سریع به گزارش تراکنش ها ، برخوردار خواهد شد افزود : استفاده از این ابزار به صاحبان مشاغل در اصناف مختلف و کسب و کارهایی چون شرکت های پخش ، فروشگاه های بزرگ ، رستوران ها ، آژانس های مسافربری و تاکسیرانی ، داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی  که اقلام خریداری شده را در محل تحویل می دهند ، پیشنهاد می شود .
    سخنگوی بانک تجارت با اشاره به سرعت بسیار بالای تراکنش به دلیل انجام عملیات به وسیله سیمکارت و کاهش هزینه نصب و پشتیبانی اضافه کرد : ارائه رسید پرداخت به صورت پیامک یا با استفاده از پیام رسان تلگرام با نگاه زیست محیطی کاهش مصرف کاغذ ، امکان اضافه کردن خدمات گسترده ارزش افزوده، شارژ سیمکارت پرداخت قبض، قابلیت NFC از دیگر مزایای ابزار پرداخت MPOS محسوب می شود .
    بانک تجارت ، همزمان با دهمین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه در فروردین ماه ، خدمت MPOSرا به سبد خدمات نوین الکترونیکی خود اضافه کرد .

    برچسب ها