عصر خودرو

سازماندهی بخش خصوصی برای حضور در بازار قطر

عصر بازار- رئیس کمیسیون تجارت اتاق اصفهان گفت: سازمان‌دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان برای حضور عملیاتی در بازار قطر در دستور کار قرار گرفته است.

سازماندهی بخش خصوصی برای حضور در بازار قطر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اتاق بازرگانی ایران،مسعود گلشیری در نشست  «بازار قطر فرصت طلایی برای ایران» افزود: واحدهای تولید محصولت غذایی و آشامیدنی استان اصفهان می‌توانند با همکاری شرکت‌های مدیریت صادرات به‌صورت عملیاتی در بازار قطر حضور یابند و کمیسیون آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

    گلشیرازی از تشکیل کارگروه تخصصی ویژه بازار قطر زیرمجموعه کمیته توسعه صادرات این کمیسیون خبر داد و گفت: سازمان‌دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان برای حضور عملیاتی در این بازار در دستور کار این کارگروه قرارگرفته است.

    وی بر نقش شرکت‌های مدیریت صادرات به‌عنوان عامل تقویت تولید تأکید کرد و گفت: تولید بدون تجارت منتهی به شکست است و شرکت‌های مدیریت صادرات می‌توانند نقش بازرگانی واحدهای تولیدی را بر عهده بگیرند.

    حمیدرضا مؤمنی مسئول کمیته توسعه صادرات کمیسیون تجارت اتاق اصفهان هم در این نشست از شرکت‌های مدیریت صادرات استان اصفهان خواست که در ورود با بازار قطر پیشگام باشند تا فرصت بازار قطر مانند روسیه، آسیای میانه، عراق و افغانستان از دست نرود.

    مؤمنی خواستار اعزام هیات تجاری استان اصفهان به قطر شد و گفت: اعزام این هیات می‌تواند به بازاریابی و نیازسنجی کالاهای استان اصفهان کمک کند.

    وی ایرلاین قطر را فرصت مناسب برای حمل بار هوایی کالای استان اصفهان دانست و گفت: کارگو پایانه اصفهان می‌تواند سکوی ارسال محصولات غذایی استان به قطر باشد.

    مسئول کمیته توسعه صادرات کمیسیون تجارت با اشاره به پیگیری رئیس سازمان توسعه تجارت ایران برای حضور در بازار قطر گفت: دو کشتی حمل بار والفجر برای انتقال کالاهای ایرانی به قطر از سوی این سازمان هماهنگ شده است.

    برچسب ها