عصر خودرو

در معاملات امروز رقم خورد؛

افزایش تحرک در بازار شیمیایی ها

عصر بازار: معاملات محصولات پتروشیمی امروز با اندکی تحرک نسبت به هفته های گذشته روبه رو بود.

افزایش تحرک در بازار شیمیایی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، علی جوانمردی، کارشناس بازار شیمیایی با بیان این مطلب گفت: امروز در معاملات مواد شیمیایی، محصولات بیشتری مورد توجه معامله گران قرار داشته و از این رو حجم خریدارها با افزایش روبه رو شد.

    وی افزود: امروز بیش از هر کالایی جوش شیرین شیراز، استایرن مونومر پارس و اسیداستیک فن آوران مورد توجه معامله گران قرار داشت، به طوری که عرضه 500 تنی جوش شیرین شیراز، یک هزار و 530 تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا یک هزار و 195 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت یک هزار و 358 تومان را برای خرید آن ثبت کردند.

    همچنین در این روز اسیداستیک پتروشیمی فن آوران نیز با تقاضایی معادل یک هزار و 932 تومان روبه رو شد، عرضه این کالا 506 تن  و قیمت پایه آن یک هزار و 92 تومان بود. معامله گران قیمت یک هزار و 201 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند. به گفته جوانمردی، کاهش عرضه این کالا تا مرز 500 تن یکی از دلایل افزایش تقاضا و ثبت سقف قیمت برای این کالا بوده است.

    در همین حال استایرن مونومر پارس نیز امروز به میزان یک هزار و 488 تن عرضه شد و با تقاضایی معادل 7 هزار و 152 تن روبه رو شد. قیمت پایه این کالا 2 هزار و 796 تومان بود و معامله گران قیمت 3 هزار و 76 تومان را برای خرید آن ثبت کردند.

    در همین حال امروز منومر وینیل استات و مونو اتیلن گلایکول شازند، کربنات سدیم سنگین شیراز نیز با استقبال اندک معامله گران روبه رو شده و بخشی از آنها وارد سیستم مچینگ شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها