عصر خودرو

طی ٢ ماهه اول امسال ؛

بانک صادرات ایران ۴ هزار زوج جوان را به خانه بخت فرستاد

عصر بازار- ​طی دو ماهه اول سالجاری، شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور به بیش از ٤ هزار زوج جوان بالغ به ۱۰۳۴ میلیارد ریال وام ازدواج و جهیزیه پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران ۴ هزار زوج جوان را به خانه بخت فرستاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و حمایت از زوجهای جوان و تسهیل در امر ازدواج جوانان، مبادرت به پرداخت 1034 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه نموده است.

    لازم بذکر است زوجین جوان از سوی بانک مرکزی، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، بنیاد جانبازان و صندوق مهر امام رضا(ع) به شعب بانک صادرات ایران معرفی و پس از تکمیل پرونده، در حداقل زمان موفق به اخذ وام ازدواج و جهیزیه می گردند.

    شایان ذکر است مانده وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه در سطح شعب این بانک بالغ بر ١٦ هزار میلیارد ریال می باشد که این امر بیانگر بهره مندی جمع کثیری از جوانان از وامهای قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه بانک صادرات ایران می باشد.

    گفتنی است منبع تأمین این نوع وامها، دارندگان حسابهای قرض الحسنه نزد شعب بانک صادرات ایران می باشند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوع دوستانه و خداپسندانه مشارکت نموده اند.

    برچسب ها