عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

عرضه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن ذرت دانه ای تهران

عصر بازار: تا دقایقی دیگر ۱۶ هزار و ۸۰۰ تن محصولات کشاورزی روی تابلو عرضه بورس کالا می رود و در صورت وجود تقاضا ۳ هزار و ۵۰ تن دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

عرضه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن ذرت دانه ای تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر بازار، اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران نیز با 2 عرضه در تالار کشاورزی حضور دارد که ذرت دانه ای تهران با 10 هزار و 500 تن قیمت پایه 700 تومان و 150 تن پنبه دانه گلستان با قیمت پایه یک هزار و 520 تومان عرضه خواهد شد.
    همچنین شرکت بازرگانی دولتی ایران 5 هزار و 150 تن از عرضه های امروز این تالار را در اختیار دارد. بر این اساس، 4 هزار تن گندم دوروم با قیمت پایه یک هزار و 155 تومان برای هر کیلوگرم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران عرضه خواهد شد. همچنین100 تن شکر سفید با قیمت پایه 2 هزار و 100 تومان در هر کیلوگرم عرضه صرفاً برای مصارف صنفی و صنعتی توسط این شرکت وارد معاملات بورس کالا می شود که درصورت تقاضا 100 تن افزایش عرضه نیز خواهد داشت. روغن خام آفتابگردان اوکراین یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط شرکت بازرگانی دولتی است که با یک هزار تن که در صورت وجود تقاضا یک هزار تن دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد در عرضه های امروز حضور دارد. همچنین 50 روغن خام سویا آرژانتین به قیمت پایه 2 هزار و 500 تومان به فروش گذاشته می شود که در صورت تقاضا 950 تن دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.
    امروز شرکت توسعه بحار تجارت نیز یک هزار تن کنجاله سویا پرک را به قیمت پایه یک هزار و 350 تومان برای هر کیلوگرم در تالار کشاورزی عرضه خواهد کرد و در صورت وجود تقاضا یک هزار تن نیز افزایش عرضه خواهد داشت.

     

    برچسب ها