عصر خودرو

رئیس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر:

تامین رضایت مشتریان اولویت اصلی بانک شهر است

عصر بازار- رئیس سرپرستی منطقه ۷ قزوین بانک شهر گفت: این بانک با ارائه خدمات نوین بانکی، مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اولویت خود را جلب رضایت شهروندان قرار داده است.

تامین رضایت مشتریان اولویت اصلی بانک شهر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، سعید نوری با اشاره به افزایش منابع مالی این بانک گفت: میزان سپرده‌گذاری در استان‌های قزوین، ایلام، کردستان، کرمانشاه، گیلان و زنجان،نسبت به پایان سال گذشته بیش از 700 میلیارد ریال افزایش داشته که بیانگر اقبال عمومی از خدمات بانک شهر در این استان هاست که البته این روند صعودی در اقبال بانک و افزایش منابع در بسیاری از استان‌های دیگر سراسر کشور نیز میسر و محقق شده است.

    نوری با اشاره به گمانه زنی‌های مدیران بانک و کارشناسان از تحقق و شناسایی سود در حساب‌ههای بانک در سال 95 افزود: با برگزاری مجمع سالانه بانک شهر در اواخر تیرماه امسال، میزان و نحوه پرداخت سود سهام داران مشخص خواهد شد.
    سرپرست منطقه 7 بانک شهر تصریح کرد: در کنار حمایت از اجرای پروژه های عمرانی تلاش شده تا منابع جمع آوری شده هر استان در همان استان هزینه شود که در همین راستا بانک شهر توانسته است در اجرای پروژه هایی از جمله تقاطع غیر هم سطح 9 دی، پارک ملا خلیلا، پل قدس و اجرای طرح توسعه آستان مبارک امامزاده حسین مشارکت داشته باشد.
    وی تصریح کرد:  بانک شهر در کنار حمایت از طرح های عمرانی در کارهای فرهنگی نیز از جمله برگزاری نمایش فصل شیدایی به عنوان یک کار ارزشی و انقلابی،حمایت از تیم روبوکاپ برای شرکت در مسابقات آلمان، برگزاری جشنواره ملی انگور در تاکستان و برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم در قزوین مشارکت خوبی داشته است.
    نوری در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات پیشخوان‌های شهرنت خاطر نشان کرد: با توجه به نوع خدمات ارائه شده در بانک شهر و پیشخوان‌های شهر نت، شاهد استقبال مردم از خدمات این بانک هستیم و هر روز در خواست های متعددی از شهرهای مختلف از جمله آستارا، ایلام، سقز، رضوان شهر، محمدیه، سلطانیه دریافت می‌شود که بیانگر اعتماد و رضایت مردم از این بانک است.
    سرپرست منطقه 7 بانک شهر از حضور موفق این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی خبر داد و گفت: بانک شهر سال گذشته در نمایشگاه کتاب استان‌های زنجان، همدان، کرمانشاه، گیلان، ایلام و قزوین حضور فعالی داشت که استقبال مردم را نیز به همراه داشته است.
    وی افزود: در حال حاضر بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باشعار قرآن، اخلاق، زندگی، در ماه نزول قرآن از دوم ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است که بانک شهر به عنوان بانک عامل آن حضور دارد.
    نوری همچنین با بیان این‌که صندوق گنجینه ارمان شهر هیچ گونه ارتباطی با موسسه آرمان ندارد، تاکید کرد: به دلیل وجود کلمه «آرمان» در عنوان «حساب سرمایه گذاری گنجینه آرمان» بانک شهر به اطلاع می رساند این حساب هیچ گونه ارتباطی با موسسه اعتباری آرمان ندارد و به منظور رفع ابهام کلمه «آرمان» از نام حساب یاد شده در شرف حذف و واژه «زرین» جایگزین آن است و بدین ترتیب این حساب با عنوان «گنجینه زرین شهر» ادامه فعالیت خواهد داد.

    برچسب ها