عصر خودرو

وبلاگ بانک تجارت رونمایی شد

عصر بازار: بانک تجارت با هدف فراهم‌آوردن نظرگاهی برای کارشناسان و ایده‌پردازان حوزه اقتصادی و بانکی کشور وبلاگ این بانک را به نشانی blog.tejaratbank.ir راه‌اندازی کرد.

وبلاگ بانک تجارت رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، روابط عمومی بانک تجارت با هدف ایجاد نظرگاهی برای کارشناسان و ایده‌پردازان حوزه اقتصادی و بانکی کشور وبلاگ این بانک را به نشانی blog.tejaratbank.ir راه‌اندازی کرده است.

    در این وبلاگ تلاش شده است با انتشار مقالات و یادداشت‌های کاربردی، آخرین دستاوردهای علمی در حوزه‌های مختلف بانکداری از جمله بازاریابی و خدمات نوین بانکی را به بحث بگذارد. همچنین ایجاد فضایی برای تصمیم‌سازان بانک‌ها و استفاده از نظرات دانش‌پژوهان عرصه مسئولیت‌های اجتماعی از امکانات این وبلاگ است.

    آشنایی با بانکداری اسلامی و الزامات آن، شناسایی نیازهای مشتریان، معرفی فضاهای کسب و کار، ایجاد فضایی برای تصمیم‌سازان بانک‌ها و استفاده از نظرات دانش‌پژوهان عرصه مسئولیت‌های اجتماعی از مهمترین موضوعاتی است که در این وبلاگ به آن پرداخته خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها