عصر خودرو

مدیرکل شرکت غله استان خراسان شمالی:

با اجرای طرح قیمت تضمینی گندم، شاهد رونق بازار خواهیم بود

عصر بازار- حشمت‌ا... برسلانی گفت: با اجرای طرح قیمت تضمینی گندم، بخش خصوصی وارد عمل می‌شود که مزیت آن برون‌سپاری خدمات از حالت تصدی‌گری است و در نتیجه آن شاهد اقتصاد پویا و در نهایت رونق بازار خواهیم بود.

با اجرای طرح قیمت تضمینی گندم، شاهد رونق بازار خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از غلات نیوز ، مدیرکل و عضو هیأت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خراسان شمالی در خصوص اجرای طرح قیمت تضمینی گندم در این استان بیان کرد: در ماده 33 قانون بهره‌وری کشاورزی تصریح گردیده که قیمت تضمینی جایگزین خرید تضمینی شود و دولت هم بر همین اساس امسال سیاست قیمت تضمینی را پیش گرفته است و ما در حال حاضر مشغول فراهم نمودن بستر اجرایی این طرح در سطح استان هستیم.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح قیمت تضمینی گندم صرفه اقتصادی بسیاری برای دولت دارد، افزود: درواقع اجرای این طرح به نفع همه ذی‌نفعان جامعه است.

    برسلانی به مزایای طرح مذکور اشاره نمود و گفت: با اجرایی شدن و پایدار ماندن این طرح مکانیزم بازار همچون سایر کشورهای توسعه یافته بهبود یافته و بر اساس عرضه و تقاضا شکل خواهد گرفت و در نتیجه شاهد اقتصادی پویا خواهیم بود.
    وی در خاتمه طرح قیمت تضمینی گندم را اقدامی منطقی و مزیت‌دار خواند و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط فراهم شده و این طرح به نتیجه مطلوبی برسد.

    برچسب ها