عصر خودرو

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد:

رونق بورس در گرو رفع موانع تولید

عصر بازار: رفع موانع تولید نه تنها در رونق بورس و بهبود اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد بلکه می تواند تمام بخش های اقتصادی را متحول کند.

رونق بورس در گرو رفع موانع تولید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصرمالی، اجرای مفاد برنامه ششم توسعه در جهت رفع موانع تولید نه تنها در رونق بورس و بهبود اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد بلکه می تواند تمام بخش های اقتصادی را متحول کند.
    موسی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص ابلاغیه محورهای اقتصادی موجود در برنامه ششم توسعه و تاثیر آن در بازار سرمایه گفت: مباحث اقتصادی مانند زنجیری به یکدیگر متصل هستند بنابراین میزان سرمایه گذاری ها، اجرای اصل 44 قانون اساسی، رشد اقتصادی و فعالیت بانک ها و ارایه تسهیلات از سوی آنها و ... به بهبود مستمر فضای کسب و کار و اجرای قوانین کمک می کند.
    ثروتی تصریح کرد: اجرای درست برنامه ها و تحقق اهداف تدوین شده به هماهنگی و انسجام تیم اقتصادی دولت و پشتیبانی آنها از یکدیگر وابسته است .
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: بی شک هماهنگی و انسجام میان تیم اقتصادی دولت همراستا با اجرای اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را به سمت بهبود و توسعه حرکت دهد.
    به گفته وی اعضای اقتصادی دولت می توانند با برنامه ریزی دقیق و مناسب و عزم جدی در خصوص موارد و مسایل اقتصادی به گونه ای عمل و اجرا کنند که چرخ توسعه به حرکت آمده و در پی آن سایر اجزای اقتصاد مانند بازار سرمایه نیز فعال شود.
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه وزارت اقتصاد درصدد است تا بار مالی بودجه را تامین کند، خاطرنشان کرد: باید قوانین بودجه و قوانین توسعه در عملکرد دیده شود و لازم است تا تیم اقتصادی دولت با هم مذاکره کرده و با هزینه فایده کردن، موارد مختلف را مورد بررسی قرار دهند.
    ثروتی در ادامه گفت و گو با عصرمالی تصریح کرد: تامین منابع مالی بودجه، بهبود فضای کسب وکار و همچنین اجرای اصل 44 قانون اساسی به شکل واقعی از جمله مواردی است که اجرای دقیق آن می تواند منجر به بهبود فضای بورس و در پی آن اقتصاد شود و این مهم برای به نتیجه رسیدن، هماهنگ عمل کردن تیم اقتصادی را می طلبد.

    برچسب ها