عصر خودرو

احداث یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی با اعتبارات داخلی وزارت نیرو

عصر بازار- وزیر نیرو گفت: اقدامات بسیار خوبی برای توسعه استان سیستان و بلوچستان انجام شده و بنا این است که در ماه‌های آتی علاوه بر نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی که چند ماه قبل کنگ زنی شد، عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی دیگر آغاز شود.

احداث یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی با اعتبارات داخلی وزارت نیرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو،  حمید چیت چیان در سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان با اشاره به هدف از این سفر گفت: با توجه به گرمای بی سابقه ای که در جنوب سیستان اتفاق افتاده منجر به بروز مشکلاتی در زمینه آب و برق شده است.
    وی افزود: بنا به دستور رییس جمهور محترم به این استان آمدیم بلکه مشکلات مردم شریف استان را هر چه سریعتر بویژه در زمینه آب و برف رفع کنیم.
    وی تصریح کرد: باید گفت که در سال‌های اخیر اقدامات گسترده ای در استان انجام شده شده است.
    وزیر نیرو تاکید کرد: از جمله اقدامات انجام شده می توان به؛ آبرسانی به 500 روستا، کلنگ زنی نیروگاه 500 مگاواتی و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی یک نیروگاه 800 مگاواتی که به زودی در دستورکار قرار می گیرد، اشاره کرد.
    وی ادامه داد: به طور کلی اقدامات بسیار خوبی در استان در حال انجام و برنامه ریزی است و ما نیز با جدیت تمام تمام این برنامه ها را پیگیری و اجرا خواهیم کرد.
    چیت چیان گفت: بنا این است که منابع اجرای این طرح ها را عمدتا از منابع داخلی وزارت نیرو تامین کنیم.

    برچسب ها