عصر خودرو

تغییر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت

عصر بازار- با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، ترکیب اعضای هیات مدیره این بانک تغییر یافت.

تغییر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این جلسه که با حضور 81 درصد سهامداران و  نمایندگان دولت جمهوری اسلامی ایران، شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی برگزار شد ابتدا "عسگری مارانی" رییس مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک تجارت توضیحاتی در خصوص روند قانونی معرفی اعضای هیات مدیره و چگونگی رای گیری برای انتخاب آنان ارائه داد .

    پس از سخنان رییس مجمع، رای گیری برای انتخاب چهارنامزد معرفی شده برای تصدی عضویت در هیات مدیره بانک تجارت که صلاحیت آنها از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار گرفته است، برگزار شد که با تایید سهامداران محمدابراهیم مقدم، عباس اشرف نژاد، غلامحسین مظفری و هیبت اله سمیع با رای اکثریت مطلق حاضرین در مجمع به عنوان اعضای هیات مدیره بانک تجارت انتخاب شدند .

    همچنین با تصمیم مجمع، مقرر شد انتخاب عضو پنجم هیات مدیره بانک تجارت و دو عضو علی البدل برای عضویت در هیات مدیره این بانک در جلسه مجمع عادی سالیانه این بانک صورت گیرد .

    پس از برگزاری مجمع جلسه‌ی هیات مدیره این بانک نیز برگزار شد که با تصمیم اعضا، هیبت اله سمیع به عنوان رییس هیات مدیره و محمد ابراهیم مقدم  به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب شدند.

    بانک تجارت به عنوان یکی از بانکهای تجاری مشمول اصل 44 قانون اساسی از اردیبهشت ماه سال 88 به جرگه بانکهای خصوصی کشور پیوست.

    برچسب ها