عصر خودرو

نقش پر رنگ بانک شهر در توسعه شهرها و انجام پروژه های عمرانی

عصر بازار- مدیر مالی شهرداری شهرکرد با تاکید بر نقش پر رنگ بانک شهر در توسعه شهرها و انجام پروژه های عمرانی،گفت:طی چند سال اخیر بسیای از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی کلان شهرها با حمایت این بانک به سرانجام رسیده است.

نقش پر رنگ بانک شهر در توسعه شهرها و انجام پروژه های عمرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، صادق محمد پور با بیان این مطلب افزود:خوشبختانه بانک شهر توانسته  تاثیرگذاری خود را در اجرای پروژه های عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی در شهرهای مختلف به همگان اثبات کند.
    وی با اشاره به همکاری نزدیک بانک شهر با مدیریت شهری شهرکرد،تصریح کرد: در حال حاضر همکاری بسیار مناسبی میان مدیریت شهری شهرکرد و مجموعه بانک شهر برقرار است و طی تفاهم نامه ای که اخیرا به امضای طرفین رسید نیز  بر گسترش بیش از پیش همکاری ها تاکید شد.
    محمد پور با تاکید بر نقش بانک شهر در سر و سامان دادن به اوضاع مالی شهرداری‌ها ، خاطرنشان کرد: این بانک توجه به نیاز شهرها و شهروندان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
    وی با بیان اینکه بانک شهر متعلق به تمام شهرداری های شهرهای کشور است ،افزود: طی چند سال گذشته این بانک توانسته بسیاری از نیازهای شهرداری های کشور را رفع کند.
    مدیر مالی شهرداری شهرکرد در پایان با تاکید بر ارایه به روز ترین خدمات بانکی توسط بانک شهر، گفت:خواستار افزایش شعب و باجه های این بانک در شهرکرد هستیم.

    برچسب ها