عصر خودرو

طی معاملات امروز صورت گرفت

عرضه موفق مرحله پنجم قرارداد سلف موازی نفت کوره در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات سه‌شنبه ۲۱ مهر ۹۴، در بورس انرژی ایران، عرضه اولیه قرارداد‌ سلف موازی استاندارد نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران صورت گرفت و در مجموع ۲۴۴,۸۹۶ قرارداد به ارزش ۲,۰۰۰ میلیارد ریال معامله شد.

عرضه موفق مرحله پنجم قرارداد سلف موازی نفت کوره در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگا خبری«عصربازار» به نقل از فارس، سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی ایران افزود: اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره 380 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران با هدف کمک به مجموعه وزارت نفت در تأمین منابع مالی و جمع‌آوری سرمایه‌های خرد عموم مردم و سوق دادن این سرمایه‌ها به سمت صنعت نفت که منجر به تعالی صنعت نفت کشور و در نهایت رشد و توسعه اقتصاد ملی می‌شود، تا کنون در پنج مرحله و در مجموع به ارزش 5 هزار میلیارد ریال از طریق بورس انرژی ایران عرضه شده است.

    طی جلسه معاملاتی امروز بورس انرژی ایران نیز پنجمین مرحله از اوراق مذکور در دو مرحله و در هر مرحله به میزان هزار میلیارد ریال با موفقیت عرضه شد.

    وی افزود: بورس انرژی ایران آمادگی دارد در چارچوب قوانین و مقررات تأمین مالی فعالان حوزه‌های مختلف انرژی از جمله صنایع نفت، گاز، برق را از طریق بازار سرمایه تسهیل نماید.

    به گزارش فارس طی معاملات امروز بورس انرژی دوره معاملات ثانویه اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره در نماد 954 نیز آغاز شده و معاملات مستمر این اوراق در سایر نمادها انجام می‌پذیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها