عصر خودرو

حضور فعال بانک تجارت در سی امین همایش گلریزان ستاد دیه

عصر بازار- در سی امین همایش گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند از برپایی غرفه بانک تجارت استقبال شد.

حضور فعال بانک تجارت در سی امین همایش گلریزان ستاد دیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که شامگاه سه شنبه نهم خرداد ماه مصادف با چهارمین روز ماه مبارک رمضان با حضور جهانگیر رئیس سازمان زندان ها، سید علاءالدین میر محمد صادقی رئیس هیأت مدیره ، سید اسداله جولایی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل ستاد مردمی دیه کشور و جمع کثیری از مقامات و خیرین نیکوکار برگزار شد بانک تجارت با برپایی باجه ای امکان جمع آوری کمک های نقدی خیرین حاضر در مراسم جهت کمک به آزادی زندانیان غیر عمد فراهم کرد که این اقدام با استقبال نیکوکاران حاضر در همایش مواجه شد. در این مراسم نحوه  واریز وجه نقد ازسوی خیرین موسسات حمایتی از طریق موبایل بانک تجارت به حاضرین ارائه گردید.

    در این همایش جهانگیر رئیس سازمان زندان ها با ارایه آماری از زندانیان جرایم غیر عمد خواستار حمایت و کمک به آنها گردید و یادآور شد: هر چقدر خیرین بتوانند با کمک های خود شرایط آزادی این گروه از زندانیان را فراهم نمایند به همان اندازه از میزان سایر جرایم کاسته شده و بنیان خانواده های این گروه از زندانیان حفظ خواهد شد.

    گفتنی است ؛بانک تجارت تاکنون با اعطای تسهیلات و کمک های بلاعوض زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان مشمول جرایم دیه در استان های مختلف کشور و بازگشت آنها به کانون گرم خانواده را فراهم آورده است.

    برچسب ها