عصر خودرو

در پایان معاملات امروز تالار بورس تهران

شاخص کل بورس امروز ۱۳۷ واحد رشد کرد

عصر بازار: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳۷ واحد افزایش به ۶۱ هزار و ۴۳۴ واحد رسید.

شاخص کل بورس امروز ۱۳۷ واحد رشد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات سه‌شنبه 21 مهر 94، با 137 واحد افزایش به رقم 61 هزار و 434 واحد رسید.

    شاخص کل با معیار هموزنی با 50 واحد افزایش به 9 هزار و 545 واحد و ارزش روز بازار امروز به 263 هزار میلیارد تومان رسید.

    امروز معامله‌گران بورسی بیش از 524 میلیون برگ بهادار در قالب 31 هزار نوبت معامله و به ارزش 112 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

    امروز در جریان معاملات برخی از نمادها مانند نفت بهران و شرکت محصولات پارس تولید‌کننده مواد شوینده متوقف شده و برخی از نمادها مانند حق تقدم سیمان دشتستان و همچنین نما شرکت سیمان دشتستان باز شدند. همچنین نماد شرکت پمپ‌سازی ایران باز شده و نماد شیشه همدان متوقف شد.

    امروز شاخص آزاد شناور با 725 واحد افزایش به 67 هزار و 960 واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با 116 واحد افزایش به 42 هزار و 552 واحد رسید.

    شاخص بازار دوم با 190 واحد تقویت به 136 هزار و 868 واحد رسید.

    امروز نمادهای شرکت مپنا، ایران خودرو، بانک ملت، سایپا و صنایع ملی مس ایران در تقویت شاخص اثرگذار بودند و گسترش انفورماتیک و پالایش نفت بندرعباس در کاهش شاخص اثرگذار بوده‌اند.

    امروز معامله‌گران بورسی به نمادهای بانک ملت، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات، پارس خودرو، نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و صنایع مس ایران بیشتر مراجعه کردند.

    بر اساس این گزارش، در فرابورس ایران نیز امروز شاخص کل با 8 واحد تقویت به 686 واحد و ارزش روز بازار اول و دوم به 46 هزار میلیارد تومان رسید.

    امروز معامله‌گران بورسی بیش از 88 میلیون برگ بهادار در قالب 23 هزار نوبت معامله و به ارزش 49 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

    امروز نمادهای پربیننده فرابورسی شامل پالایش نفت لاوان، پالایش نفت تهران، قند شیروان، قوچان و بجنورد، بانک دی، شیرپاستوریزه پگاه فارس، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان بوده‌اند.

    امروز نمادهای مارون، زاگرس، پترول، ذوب، سمگا، وگردش در تقویت شاخص اثرگذار بودند و نماد شتران مربوط به پالایش نفت تهران در کاهش شاخص اثرگذار بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها