عصر خودرو

لایحه عضویت ایران درمجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی تصویب شد

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه عضویت ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی خبر داد.

لایحه عضویت ایران درمجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی تصویب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سیدکاظم دلخوش اباتری درباره کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تقاضای تحقیق و تفحص ازمیزان مطالبات غیرقابل وصول و مشکوک‌الوصول بانکی کشور در این جلسه با حضور رئیس کل بانک مرکزی بررسی شد.
    نماینده مردم صومعه سرا درمجلس شورای اسلامی افزود: سیف درباره تقاضای تحقیق و تفحص مذکور گزارشی ارائه داد که براین اساس عوامل بیرونی و درونی مطالبات غیرجاری نظام بانکی کشور تببین شد.
    وی تصریح کرد: در گزارش بانک مرکزی اشاره شد که قوانین و مقررات تکلیفی در حوزه بانکی و وضیعت اقتصادی کشور در میزان مطالبات غیرقابل وصول و مشکوک‌الوصول تاثیرگذار بوده است.
    دلخوش اباتری تاکید کرد: مقرر شد بانک مرکزی درباره شرایط و میزان مطالبات بخش خصوصی و دولت و همچنین مطالبات ناشی از حوادث غیرمترقبه تا 10روز آینده تهیه کند و به کارگروهی که دراین رابطه با حضور نمایندگان تشکیل می شود ارائه دهد تا بعد از بررسی و جمع بندی در کارگروه، در جلسه کمیسیون نیز مطرح و درخصوص تفحص از میزان مطالبات غیرقابل وصول تصمیم گیری نهایی شود.

    **بررسی گزارش سیف درباره رسیدگی به وضعیت موسسه مالی و اعتباری کاسپین
    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: رئیس کل بانک مرکزی همچنین درخصوص اقدامات انجام شده برای رسیدگی به وضعیت موسسه مالی و اعتباری کاسپین ارائه و نمایندگان کمیسیون نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد در جلسات آتی در این خصوص پیگیری های لازم ادامه یابد.
    دلخوش اباتری یادآورشد: تصویب لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی از دیگر محورهای کاری کمیسیون در جلسه امروز بود.
    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین اعضای کمیسیون لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری را بررسی و مصوب کردند.
    به گزارش خانه ملت، لازم به ذکر است تقاضای حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس برای تحقیق و تفحص از میزان مطالبات غیرقابل وصول و مشکوک‌الوصول بانکی کشور به استناد ماده 214 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز کمیسیون بررسی شد.

    برچسب ها