عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

عرضه بیش از ۱۲۶ هزار تن کالا در تالار پتروشیمی

عصر بازار: تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تا دقایقی دیگر شاهد عرضه ۱۲۶ هزار و ۲۵۵ تن کالا شامل ۷۱ هزار و ۲۰۰ تن انواع قیر ، ۳۲ هزار و ۵۵ تن محصولات پلیمری، ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم و ۸ هزار تن لوب کات سنگین خواهد بود.

عرضه بیش از ۱۲۶ هزار تن کالا در تالار پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت پالایش نفت جی که امروز در تالار صادراتی 77 هزار تن انواع قیر عرضه کرده بود در تالار داخلی پتروشیمی نیز 34 هزار و 100 تن انواع قیر را عرضه خواهد کرد تا بزرگترین عرضه کننده قیر لقب بگیرد. این شرکت علاوه بر این در صورت وجود تقاضا 66 هزار و 200 تن دیگر نیز قیر برای عرضه دارد. نفت پاسارگاد نیز دومین عرضه کننده بزرگ قیر در معاملات امروز بورس کالا با عرضه 35 هزار تنی در معاملات داخلی این محصول حضور دارد. آذربام عایق کار با 2 هزار تن و متین ساز فعال با یکصد تن دیگر عرضه کننده های قیر در بازار امروز را تشکیل می دهند.
    اما در گروه پلیمر که 32 هزار و 500 تن محصول روی تابلوی عرضه خواهد رفت. پتروشیمی بندر امام 9 هزار و 881 تن، پتروشیمی تندگویان 8 هزار و 525 تن، پتروشیمی اروند با 3 هزار و 24 تن، پتروشیمی امیرکبیر یک هزار و 470 تن، پتروشیمی جم یک هزار و 452 تن و شرکت پلی پروپیلن جم یک هزار و 364 تن عرضه های بیش از 1000 تن را در این گروه در اختیار دارند. در گروه پلیمرها 3 هزار و 414 تن محصول نیز در صورت وجود تقاضا عرضه خواهد شد.
    دیگر عرضه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی 8 هزار تن لوب کات سنگین است که در صورت تقاضا 2 هزار تن دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. 15 هزار تن وکیوم باتوم نیز در این تالار روی تابلوی عرضه خواهد رفت.
    در ستون سمت چپ و در قسمت مستندات مرتبط جزئیات عرضه های امروز تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی را مشاهده می کنید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها