عصر خودرو

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خبر داد

رشد ۳۰۰ درصدی سود سهام فولاد خوزستان در سال ۹۵

عصر بازار- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: سود عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ این شرکت بیش از ۶۷۰۰ میلیارد ریال شده که در مقایسه با سود سال ۱۳۹۴ این شرکت که حدود ۲۱۰۰ میلیارد بوده است، رشد بیش از ۳۰۰درصدی را نشان می دهد.

رشد ۳۰۰ درصدی سود سهام فولاد خوزستان در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مدرس خیابانی در خصوص روند رو به رشد تولید شرکت فولد خوزستان در سال جاری تاکید نمود: شکستن رکورد‌های تاریخی تولید شرکت با رسیدن به رقم 3 میلیون و 600هزارتن وفروش صادراتی یک میلیون و 900 هزارتن شمش فولاد به میزان 630 میلیون دلار  که در نوع خود بی نظیر بوده تاثیر معناداری در تراز بازرگانی کشور داشته است.

    وی افزود:در حقیقت شرکت فولاد خوزستان ضمن اجرای عملی به منویات رهبرمعظم  انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی نقش خویش را در جهت گیری اقتصاد بدون نفت تثبیت نموده است.

    مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: در کنار دستیابی به تندیس سیمین برترین جایگاه تعالی کشور در قالب جایزه ملی تعالی سازمانی ، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کننده برای پنجمین سال متوالی نشانه عملکرد توانمندتر  مجموعه مدیران و همه کارکنان فولاد خوزستان در مقایسه با  سایر شرکت‌های همتراز بوده است.

    وی تصریح نمود: در سال جاری در حوزه منابع انسانی تلاش پیگیر همکاران در حوزه های مختلف باعث شد که فولاد خوزستان به  موفقیت‌های چشمگیری دست یابد . به عنوان مثال در این حوزه با ارتقاء وضعیت بهره‌وری نیروی انسانی با افزایش سرانه، تولید از 480 تن به 523 تن رسید ودر این راستا انتظار میرود  این ارتقاء در سال 1396 نیز تداوم یابد.

    برچسب ها