عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

ذرت ۷۲۰ تومانی در بورس کالا عرضه می شود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: براساس گزارش های دریافتی با تمهیدات انجام شده از سوی این شرکت،قیمت ذرت در بازار ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

ذرت ۷۲۰ تومانی در بورس کالا عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا ولی افزود: به منظور جلوگیری از اجحاف به تولیدکنندگان، 60 هزارتن از ذخایر ذرت داخلی این شرکت با قیمت هر کیلو 720 تومان در اختیار تشکل های تولیدی قرار گرفت تا در بین اعضای خود توزیع کنند.

    وی با تاکید بر این که شرکت پشتیبانی امور دام تا به تعادل رسیدن قیمت ذرت در بازار آزاد حضور فعال خواهد داشت،گفت: این شرکت هیچ گونه افزایش قیمتی در نهاده های ذرت و سویا نداشته است.
    به گفته وی، ذخایر راهبردی این شرکت به میزان کافی موجود است و تولیدکنندگان هیچ گونه نگرانی برای تامین نهاده های خود نداشته باشند.
    ولی تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو ذرت داخلی با قیمت 720 تومان و هر کیلو ذرت برزیلی با قیمت 850 تومان توسط این شرکت در اختیار تشکل های تولیدی مرغداران قرار می گیرد.
    این مقام مسئول در شرکت پشتیانی امور دام کشور ادامه داد: ذرت برزیلی به تولیدکنندگانی که گوشت مرغ خود را با این شرکت مبادله می کنند، با قیمت هر کیلوگرم 820 تومان تعلق می گیرد.
    وی اظهارداشت: تا دو روز آینده ذرت داخلی با قیمت هر کیلوگرم 720 تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با رد هرگونه انحصار در واردات نهاده های دامی از جمله ذرت،گفت: واردات نهاده های دامی انحصاری نیست و همه تولیدکنندگان و بازرگانان اعم از حقوقی و یا حقیقی با رعایت مسایل بهداشتی و قرنطینه ای می توانند بدون مراجعه به وزارت جهاد کشاورزی نسبت به واردات نهاده های دامی مورد نیاز اقدام کنند.
    ولی افزود: افزایش قیمت ذرت در بازار فاقد هرگونه توجیهی بوده بنابراین شرکت پشتیبانی امور دام اقدامات لازم را جهت برخورد دستگاه های نظارتی با اخلالگران در بازار نهاده های تولید صنعت مرغداری انجام داده است.
    بر اساس این گزارش، طی سالهای اخیر قیمت هرکیلوگرم ذرت بین 600 تا 800 و کنجاله سویا بین 1250 تا 1500 تومان بوده است.
    این درحالیست که طی هشت روز گذشته به یکباره هرکیلوگرم ذرت اوکراینی از 630 تومان به 850 تومان ذرت برزیلی از 750 تومان به 950 تومان افزایش قیمت یافته است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو