عصر خودرو

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سهام عدالت:

آزادسازی سهام عدالت از مسیر بورس مطمئن تر است

عصر بازار: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سهام عدالت با بیان اینکه ۵ نهاد نظارتی و اجرایی سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات، سازمان خصوصی‌سازی و مجلس به سهام عدالت ورود کرده‌اند، گفت: آزادسازی سهام عدالت از طریق بازار سهام مطمئن‌تر است.

آزادسازی سهام عدالت از مسیر بورس مطمئن تر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، ایرج ندیمی با اشاره به آخرین اقدامات در راستای آزادسازی سهام عدالت اظهار داشت: اینکه روش توزیع، نحوه تقسیم سود، واگذاری و اصل سهام عدالت که طی سالهای گذشته انجام شده مورد بررسی قرار می گیرد.

    وی افزود: نشست های مختلفی را با هیأت مدیره سهام عدالت در شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تعاونی‌ها برگزار کردیم و منتظر گزارش دستگاه‌های نظارتی هستیم.

    ندیمی گفت: در صورت جمع‌بندی بر سر گزارش‌های سهام عدالت، بررسی‌های نهایی تا دو ماه آینده اعلام خواهد شد. بنابراین اکنون منتظر گزارش دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور هستیم.

    رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی بر سر نحوه فرایند آزادسازی است، گفت: هم‌اکنون بازار سهام بهترین روش برای آزادسازی است، چرا که به لحاظ شفافیت و فرایند قانونی، زمینه خوبی را فراهم کرده است.

    وی افزود: تغییر روش واگذاری در حیطه اختیارات دولت نیست و این موضوع توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و نتایج نهایی هم بلافاصله اعلام می‌شود.

    این نماینده مجلس تأکید کرد: که موضوع سهام عدالت بسیار پیچیده بوده و باید تمام ابعاد آن به لحاظ کارشناسی و فنی سنجیده شود، چرا که تعداد زیادی از مردم ذینفع آن هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها