عصر خودرو

"آفتاب" شیراز میزبان جشنواره طلایی بانک تجارت

عصر بازار- در ادامه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت ۱۴۴ کارت هدیه به پذیرندگان و مشتریان مجتمع تجاری "آفتاب" شیراز اهدا شد.

"آفتاب" شیراز میزبان جشنواره طلایی بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، در ادامه این جشنواره که به میزبانی مجتمع تجاری آفتاب برگزار شد، به پذیرندگان دارای حساب در بانک تجارت براساس میزان امتیاز کسب شده در بازه زمانی اول اسفند ماه95 تا پانزدهم اردیبهشت ماه96، به قید قرعه تعداد 24 کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

    از دیگر بخشهای این مراسم که با حضور پرشور مردم شهر شیراز برگزار شد، اهدا120 کارت هدیه یک میلیون ریالی به مشتریانی بود که در بازه زمانی فوق از طریق دستگاههای POS ایران کیش در مجتمع تجاری آفتاب خرید خود را به انجام رسانده بودند.
    گفتنی است جشنواره طلایی بانک تجارت تا پایان شهریور ماه سال 96 ادامه داشته در مجتمع های تجاری پاساژ رضا، قائم تجریش و میلاد نور در تهران و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز و پروما مشهد، به طور متوالی برگزار خواهد شد.
    دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها