عصر خودرو

عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(هپیکو۷۰۲) در بورس تهران

عصر بازار- اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(هپیکو۷۰۲) از شنبه مورخ ۳۰ / ۰۲ / ۱۳۹۶ در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(هپیکو۷۰۲) در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در نظر دارد اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(هپیکو702)  را  با شرایط زیر منتشر کند.

    بنابر این گزارش نماد معاملاتی : (هپیکو702)، سهام پایه : سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(سهامی عام) ، قیمت اعمال: 2387ریال، تاریخ اعمال : 02 / 02 / 1397  دوره معاملاتی : از 30 / 02 / 1396 الی 01 / 02 / 1397 می باشد.

    همچنین سقف خرید : 000ر000ر1 ورقه و بالاتر از آن با موافقت عرضه کننده برای هر کد معاملاتی حقوقی و10000 ورقه برای هر کد معاملاتی حقیقی در کل دوره معاملاتی اوراق در نظر گرفته شده است.

    در ضمن حداقل حجم عرضه روزانه : 000ر000ر100 ورقه، کل حجم عرضه : حداقل 000ر000ر513 ورقه و عرضه کننده : شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (سهامی خاص)، کارگزار عرضه ­کننده: شرکت کارگزاری امین آوید(سهامی خاص) و شرایط تسویه تعهدات در تاریخ اعمال : خرید سهم به قیمت اعمال از دارنده اوراق اختیار فروش تبعی می باشد.

    لازم به ذکراست: این اوراق، معاملات ثانویه نداشته و خریداران حق فروش مجدد این اوراق را ندارند.

    خریدار نمی­تواند بیش از تعداد سهام پایه­ ای که در اختیار دارد و همچنین بیش از سقف مجاز خرید هر کد معاملاتی، اوراق تبعی را خریداری کند، لذا تعداد اوراق اختیار فروش تبعی معتبر در پایان هر روز معاملاتی حداکثر می ­تواند معادل دارایی سهامدار در سهم پایه و با رعایت سقف خرید مجاز در اطلاعیه باشد.

    همچنین در صورتی که تعداد اوراق اختیار فروش تبعی خریداری شده توسط سهامدار از تعداد سهم پایه تحت مالکیت وی در پایان هر روز و سقف خرید هر کد معاملاتی بیشتر شود، در این صورت به طور سیستمی تعداد اوراق تبعی متناسب با تعداد سهام تحت مالکیتوی در پایان هر روز و سقف خرید هر کد معاملاتی بیشتر شود، در این صورت به طور سیستمی تعداد اوراق تبعی متناسب با تعداد سهام تحت مالکیت و سقف خرید هر کدمعاملاتی تعدیل شده، اوراق مازاد فاقد ارزش بوده و عرضه کننده تعهدی در قبال استرداد ثمن اوراق مازاد و نیز اعمال آن بخش از اوراق در تاریخ اعمال نخواهد داشت.

    گفتنی است ساعت معاملات 9 الی 13 بوده و فقط عرضه کننده مجاز به فروش می باشد.

    سرمایه ­گذاران محترم ضروری است برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط اعمال و سایر نکات قابل توجه به دستورالعمل بازنگری شده عرضه اوراق اختیار فروش تبعی مورخ 31 / 03 / 1393 در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران بخش قوانین و مقررات مراجعه نمایند.

    علاقه مندان برای مشاهده اطلاعیه عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(هپیکو702)  اینجا کلیک کنند.

    برچسب ها