عصر خودرو

تولد دوباره کارخانه نورد زاگرس ملایر با حمایت بانک تجارت

عصر بازار- کارخانجات فولاد نورد زاگرس ملایر با تامین سرمایه از سوی بانک تجارت بار دیگر به چرخه تولید فولاد کشور بازگشت.

تولد دوباره کارخانه نورد زاگرس ملایر با حمایت بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، آئین افتتاح مجدد شرکت نورد زاگرس با حضور طاهری‌پور معاون وزیر صنعت و معدن، کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و فرامرزی مدیر شعب بانک تجارت در استان همدان برگزار شد.

    نماینده مردم ملایر در این مراسم گفت: حدود یک سال و نیم است که افزون بر 50 جلسه مهم کشوری با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، استاندار همدان و مدیران عامل بانکها در این رابطه داشتیم که در نهایت مقرر شد با تعیین یک مدیر کارآمد و متخصص این مجموعه به خط تولید بازگردد.

    نماینده مردم ملایر با اشاره به حمایت‌های بانک تجارت در این پروژه، بازگشت این مجموعه به چرخه تولید را شبیه معجزه دانست و تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم، خواستن توانستن است، بنابراین باید مسئولان تلاش کنند تا ملایر مانند حوزه‌های کشاورزی، مبل و منبت، در صنعت فولاد نیز به عنوان صنعت مادر به جایگاهی شاخص دست یابد.

    در بخش دیگری از این مراسم که چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار شد، طاهری‌پور معاون وزیر صنعت و معدن، قیاسی معاون استاندار، رضایی فرماندار ملایر و سبحانی مدیرعامل جدید مجموعه ذوب آهن آلیاژی ملایر از بانک تجارت به خاطر همکاری در تزریق سرمایه در گردش و رفع موانع تولید و راه‌اندازی مجدد این کارخانه تقدیر و تشکر کردند.

    برچسب ها