عصر خودرو

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت حماسه ۲۹ اردیبهشت

عصر بازار- مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت حماسه ۲۹ اردیبهشت پیامی صادر کردند.

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت حماسه ۲۹ اردیبهشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    بار دیگر ملت آگاه و شجاع جمهوری اسلامی ایران با حضوری مثال زدنی در رویداد انتخابات ریاست جمهوری شگفتی آفریدند و جلوه‌ای بی‌نظیر از مردم‌سالاری دینی را برای جهانیان نمایان ساختند. سلام خدا بر هموطنانی که بار دیگر شایستگی خود را برای داشتن میهنی آباد و فرهمند اثبات کردند. جمعه‌ی حماسی شما،‌ چشمان همگان را خیره کرد و تجسمی شفاف از اعتلای سیاسی و چهره‌ی مصمّم انقلابی و توان و ظرفیت مدنی ملت ایران را به نمایش درآورد.

    مردم ایران زمین در صف‌های طولانی نشان دادند که فرای هرگونه صف‌کشی سیاسی برای اثبات اقتدار و عزت میهن خود در صحنه بین‌المللی آماده اند و دیگر بار در کمال آرامش و متانت سرنوشت کشور در چهار سال آینده را رقم زدند.

    بی‌شک خداوند متعال این حضور ارزشمند مردم پای صندوق‌های رای بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و این هنرنمائی ملت ایران سرمنشإ برکات الهی خواهد گشت و می‌تواند پیشرفت، اعتلای کشور، امنیت ملی و شور و نشاط پایدار را تضمین کند.

    اینجانب به نمایندگی از کارکنان خدوم مجموعه بانک تجارت این موفقیت بزرگ را به تمامی هموطنان و همچنین مشتریان و سهامداران بانک تجارت تبریک عرض کرده و امیدوارم ایران اسلامی در سال‌های پیشِ‌رو، پیروزی، موفقیت و سربلندی را پشت سر بگذارد.

    محمدابراهیم مقدم

    مدیرعامل بانک تجارت

    30/اردیبهشت/1396

    برچسب ها