عصر خودرو

رئیس‌جمهور روسیه:

رشد اقتصادی روسیه در سال ۲۰۲۰ بالاتر از میانگین جهانی می‌شود

عصر بازار- رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه رشد اقتصادی روسیه در سال ۲۰۲۰ بالاتر از میانگین جهانی می‌شود، اعلام کرد: این کشور برنامه‌های جامعی را برای رسیدن به این منظور بدون توجه به مسائل سیاسی دارد.

رشد اقتصادی روسیه در سال ۲۰۲۰ بالاتر از میانگین جهانی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، دمیتری مدودف در جلسه‌ای با پوتین رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: طرح عملی دولت روسیه تا سال 2025 رساندن اقتصاد روسیه به رشدی بالاتر از میانگین جهانی در دوره‌های 2019 تا 2020 خواهد بود.

    نخست وزیر روسیه گفت: بر اساس دستورالعمل‌هایی که وجود دارد دولت طرح جامعی را آماده کرده است که چطور بخش‌های اقتصادی و سیاسی ما می‌توانند از سال 2017 تا 2025 رشد کنند، را در برمی‌گیرد.

    نخست وزیر روسیه گفت:‌ به طور مثال در برخی موارد در دوره 2019 تا 2020 نرخ رشد اقتصاد کشور ما در سطح میانگین جهانی و حتی بالاتر از آن خواهد بود. این مسئله باعث می‌شود اقتصاد ما سریع‌تر رشد یابد و مسائل اجتماعی مهمی هم در کنار آن برطرف شود.

    پوتین رئیس‌جمهور روسیه هم اعلام کرد: درباره اهداف و برنامه‌های دولت به طور کاملاً جزئی بحث خواهد شد و زمانی که برنامه‌های مرتبط از سوی متخصصان و کارشناسان دریافت می‌شود، کاملاً‌ و به طور دقیق لحاظ خواهد شد.

    رئیس‌جمهور روسیه همچنین اضافه کرد: «ما همه موارد را کامل و دقیق مطالعه می‌کنیم و درباره آنچه که به مردم قول داده‌ایم عمل خواهیم کرد آنچه که به نفع مردم باشد و بتوانیم حداکثر دستاورد را داشته باشیم، اجرا خواهیم کرد.»

    پوتین گفت: روسیه باید طرح دقیقی برای توسعه بخش‌های اقتصادی و اجتماعی صرفنظر از مباحث سیاسی داشته باشد.

    رئیس‌جمهور روسیه گفت: «من از دولت خواستم تا طرحی را برای توسعه اقتصادی کشور آماده کند و چشم‌اندازهای خوبی را در نظر بگیرد که بتوانیم به اهدافمان در دوره 2017 تا 2025 برسیم، منظور این است که نه تنها مباحث سیاسی داخلی بلکه مقدمات رسیدن به چشم‌انداز 2020 هم محقق شود، ما مجبور بودیم با همه این‌ها شرایط خودمان را وفق بدهیم و اکنون اهداف 2020 ما قابل تحقق است.»

    وی گفت: صرفنظر از هرگونه مباحث شخصی حتی صرفنظر از بحث‌های سیاسی و داخلی کشور باید یک طرح جامع و قابل فهم و شفاف در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو