عصر خودرو

یک کارشناس مطرح کرد؛

بازار پتروشیمی در انتظار افزایش حجم مصرف

عصر بازار: بازار محصولات پتروشیمی در شرایط آرامی به سر می برد و اکثر فعالان این حوزه در انتظار افزایش حجم مصرف از سوی تولیدکنندگان هستند.

بازار پتروشیمی در انتظار افزایش حجم مصرف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    ب گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بازار محصولات پتروشیمی در آرامش سپری می شود و تنها برخی از محصولات مانند پلی پروپیلن ها و پلی استایرن ها با تقاضای بالا روبه رو هستند.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: افزایش عرضه این محصولات نیز می تواند روند بازار پتروشیمی را با ثبات بیشتری همراه کند.

    همچنین برخی از کارشناسان بازار پتروشیمی احتمال می دهند با توجه به افزایش قیمت محصولات پلیمری در بازارهای جهانی و شروع فصل سرما، تقاضا اندکی در این بازار رشد کند و به این ترتیب بازار پتروشیمی با تحرک بیشتری روبه رو شود.

    این گروه به احتمال رشد اندک قیمت ها در اعلام جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره می کنند و می گویند: با توجه به اینکه نرخ دلار در روزهای اخیر رشد داشته است، احتمال دارد قیمت محصولات پتروشیمی نیز در هفته جدید با رشد روبه رو شد.

    به گفته حیدری، در حال حاضر مصرف در بازار پتروشیمی کاهش یافته و این موضوع به رکود موجود در بازار برمی گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها