عصر خودرو

توضیحات مفصل این غذایی در خصوص وضعیت شرکت

عصر بازار- شیر پگاه اصفهان در خصوص مشوق های صادراتی، اطلاعات بودجه و آخرین وضعیت افزایش سرمایه سخن گفت.

توضیحات مفصل این غذایی در خصوص وضعیت شرکت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این شرکت در گزارش 6 ماهه اول سال 95 مبلغ 3,142 میلیارد تومان مشوق های صادراتی در نظر گرفت و مکررا به عدم اعمال مشوق های صادراتی در 6 ماهه دوم سال اشاره کرده بود، لذا شرکت اعلام داشت در صورت اعمال مشوق صادراتی در نیمه دوم سال، پیش بینی سود تعدیل خواهد داشت.

    لذا در تاریخ 26 اسفند که پیش بینی جدید سال 95 اعلام شده بود، هنوز مستندات قطعی از وزارت جهاد کشاورزی دال بر تایید کل مبلغ مشوق های صادراتی در اختیار نداشت، از این رو 50 روز ابتدای سال 96 که مستندات قطعی دریافت شد شرکت اقدام به افشا سازی کرد.

    براین اساس، در مرحله اول 20 میلیارد تومان و مرحله دوم 25 میلیارد تومان از مشوق های صادراتی سال 95 صادرکنندگان محصولات لبنی از طریق سازمان برنامه و بودجه به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.

    از این رو مرحله دوم سهم مشوق های صادراتی این شرکت در سال 95 در روزهای آینده به حساب بانکی شرکت واریز خواهد شد و مابقی مبلغ مقرر شده در مرحله سوم به طور کام تسویه گردد.

    علت تغییر در پیش بینی فروش و بهای تمام شده در صورتهای مالی سال 95 به دلیل اعمال مشوق های صادراتی 6 ماهه دوم سال است، از طرفی این شرکت باتوجه به وضعیت خرید خامه و فروش محصولات در اسفند 95 و خصوصا محصولات کره و شیر خشک،

    مبلغ موجودی کالای ساخته شده و کالای در جریان ساخت پایان دوره را مبلغ بیشتری در پیش بینی بودجه برآورد نموده بود.

    درمورد ثبت افزایش سرمایه تا زمان برگزاری مجمع سالیانه، شرکت مجوز نهایی را دریافت و منتشر کرده تا ضمن اقدام نهایی سازمان بورس، نسبت به صدور و چاپ اوراق جدید سهام برای سهامداران اقدام شود.

    برچسب ها