عصر خودرو

گزارشی از مجمع سالانه بنیاد مستضعفان

عصر بازار: مجمع عمومی عادی سالانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ زودتر از موعد مقرر برگزار و صورت های مالی بنیاد مستضعفان از سوی سازمان حسابرسی مورد تایید و مطلوب ارزیابی شد.

گزارشی از مجمع سالانه بنیاد مستضعفان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر ی«عصربازار» به نقل از ایسنا، در این مجمع که با حضور هیات امنای بنیاد، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و مدیران ارشد واحد اصلی بنیاد در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، پس از اعلام رسمیت جلسه و انتخاب هیات رییسه، سعیدی کیا - رییس بنیاد - گزارش فعالیت بنیاد را در سال 1393 به استحضار مجمع رساند.

    پس از ارایه گزارش فعالیت و پاسخگویی به سوالات اعضا، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط نماینده سازمان حسابرسی قرائت شد که با توجه به بند 4 گزارش، صورت های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی بنیاد مورد بررسی قرار گرفت و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی گروه بنیاد مستضعفان برای سال منتهی به تاریخ فوق از سوی حسابرسان سازمان حسابرسی از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری ارزیابی شد.

    در این جلسه آقایان سید محمد میر محمدی، محسن رفیق دوست و محمد عباسی و همچنین علی امیدی به ترتیب به عنوان رییس ، ناظران و منشی جلسه انتخاب شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها