عصر خودرو

مدیر عامل سرمایه‌گذاری نیرو منصوب شد

عصر بازار- مالک جدید سرمایه‌گذاری نیرو در جدیدترین اقدام، عیسی حسین پناه مدیر اسبق بورس‌های سازمان بورس و عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت بورسی انتخاب کرده است.

مدیر عامل سرمایه‌گذاری نیرو منصوب شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، هلدینگ سرمایه‌گذاری ایران که در آخرین روزهای پایانی سال قبل توانست بلوک کنترلی سهام سرمایه‌گذاری نیرو را از سرمایه‌گذاری توسعه ملی خریداری کند، در جدیدترین اقدام‌، عیسی حسین پناه، مدیر اسبق بورس‌های سازمان بورس و عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت بورسی انتخاب کرده است.

    عیسی حسین پناه قبل از ورود به سازمان بورس مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سایپا بود.

    بر اساس این گزارش هیات مدیره سرمایه‌گذاری نیرو در تاریخ 26 اسفند ماه 1395 تشکیل و اسامی اعضای جدید ترکیب هیات مدیره و نمایندگان آنها را  اعلام کرده است.

    در ترکیب هیات مدیره 5 نفره "ونیرو" مجتبی صمیمی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری ایران به عنوان رییس هیات مدیره ، محمود رضا خواجه نصیری به نمایندگی از شرکت کالا بازار ایرانیان به عنوان نایب رییس هیات مدیره ، عیسی حسین پناه به نمایندگی از شرکت توسعه تجارت داتام به عنوان عضو هیات مدیره ، سعید خرقانی به نمایندگی از شرکت فراساحل ایران به عنوان عضو هیات مدیره و رضا زنگنه به نمایندگی از شرکت تجارت پایا طاها به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده‌اند.

    از نکات جالب توجه در این ترکیب به جز حسین پناه مابقی اعضا به طور غیر موظف در شرکت حضور خواهند داشت که به این ترتیب حضور فیزیکی یا مسئولیت اجرایی را به دوش نخواهند کشید.

    در ترکیب هیات مدیره "ونیرو" محمود خواجه نصیری هم اینک مدیر عامل شرکت تامین سرمایه آرمان است که صندوق های سرمایه گذاری متعددی را در مجموعه بانک توسعه صادرات و بانک شهر مدیریت و یا راهبری می‌کند.

    علینقی سید خاموشی رییس هیات مدیره سرمایه‌گذاری ایران است و بنا به خبرهای دریافتی این هلدینگ سرمایه گذاری فعال در صنعت پتروشیمی بر تبدیل سرمایه‌گذاری نیرو به عنوان قطب صنعت نیرو و انرژی تمرکز خواهد کرد.

    برچسب ها