عصر خودرو

۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان پرداخت شد

عصر بازار- مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در دولت تدبیر و امید مبلغ ۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان پرداخت شده است.

۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، مرتضی شهید زاده در همایش روسای شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در بابلسر که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون برگزار شد افزود: این مبلغ شامل 130 هزار فقره وام خرید ماشین آلات کشاورزی بوده است که سبب شد سطح مکانیزاسیون کشاورزی در کشور در دولت تدبیر و امید 61 درصد افزایش یابد که این امر سبب بهبود تولید شده است.
    وی بیان کرد: در سال گذشته 11 میلیون و 500 هزار تن گندم کشاورزان به مبلغ 147 هزار میلیارد ریال خریداری شده است و با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت و بانک کشاورزی به سرعت این مبلغ به کشاورزان پرداخت شده است.
    وی ادامه داد: این در حالی است که دولت در سال 91-92 سالانه حدود 2/4 (2 ممیز وچهار)میلیون تن گندم ازکشاورزان خریداری کرد و بیش از شش میلیون تن گندم وارد می کردیم.
    وی اظهارداشت: در صورتی که ما در سال گذشته و در سال جاری در بخش گندم خودکفا شدیم برغم اینکه سطح زیر کشت افزایش نیافته بود بلکه کاهش سطح زیر کشت را هم شاهد بودیم.
    شهید زاده گفت: در سال گذشته براساس تبصره 35 بخشودگی سود جرایم و تسهیلات زیر یکصد میلیون تومان تعداد 160 هزار پرونده برای 160 هزار خانوار که 18 سال پرونده آنان با مشکل مواجه بود ، رفع شد و این افرادی بودند که در حوادث و بلایای طبیعی خسارت دیده بودند.
    وی با بیان اینکه متاسفانه در مناظره های گذشته ریاست جمهوری به نظام بانکی ظلم شده است؛ افزود: بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات با گرفتن حداقل وثیقه ها ارائه خدمات می کند که این امر میسر نمی شد مگر با کمک نظام بانکی و دولت که متاسفانه برخی ها به خاطر جمع آوری آراء به دروغ متوسل شدند.
    همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی کشور از دوم اردیبهشت در متل بانک کشاورزی بابلسر آغاز شد و این همایش در چند مرحله ادامه یافت و امروز به کارش پایان می دهد.
    تشکیل 10 کارگاه آموزشی با عنوان های ' تطبیق و مبارزه با پولشویی' ، ' الزامات امنیت تکنولوژی اطلاعات ' ، ' انضباط مالی و مدیریت منابع و مصارف' ، ' بانکداری اسلامی ، اعتبارات و بانکداری شرکتی ' ، ' وصول مطالبات ، چالش ها و پیشنهادهای اجرایی ' ، ' نظارت ، بازرسی و املاک تملیکی ' ، ' توسعه و فروش خدمات الکترونیکی' ، ' بازاریابی و تأمین منابع ارزان قیمت برای بخش کشاورزی ' ، ' مدیریت عملکرد و بهره وری ' و ' نقش رئیس شعبه در تقویت رفتار حرفه ای کارکنان' ازبرنامه های روسای بانک کشاورزی کشور در این مدت در بابلسر بوده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو