عصر خودرو

ترند خبر داد:

همکاری شرکت ژاپنی برای تامین صنعت پتروشیمی ایران

عصر بازار- شرکت خدمات بین المللی ژاپن، یک شرکت تامین کننده کالاهای صنعتی علی‌رغم تحریم‌ها با ایران همکاری می‌کرد و همچنان به همکاری با صنعت پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد.

همکاری شرکت ژاپنی برای تامین صنعت پتروشیمی ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، شرکت خدمات بین المللی ژاپن، یک شرکت تامین کننده کالاهای صنعتی همچنان به همکاری با صنعت پتروشیمی ایران ادامه می دهد.

    رضا یارمحمدی، مدیر این شرکت در تهران به ترند گفت:«ما نخستین شرکتی هستیم که به طور موثر تامین صنعت پتروشیمی ایران را آغاز کردیم. ما شرکت پتروشیمی بندر امام، یکی از بزرگ ترین ها در ایران را تامین و به بازسازی آن کمک کردیم. حتی با وجود تحریم ها، از فروشنده ژاپنی کالا دریافت کردیم.»

    محمد کاظمی یکی از اعضای هیئت مدیره گفت در عین حال هرچند این شرکت تلاش کرد تا اکثر تامین کنندگان را به ادامه همکاری با ایران متقاعد کند اما برخی شرکت ها به علت ارتباط با آمریکا از این کار صرف نظر کردند.

    وی افزود: «برای مثال وقتی در زمان تحریم از شرکت هیتاچی استعلام می‌کردیم، پاسخ ما را نمی‌دادند و به تحریم‌ها اشاره می کردند اما پس از لغو تحریم‌ها پیشنهاداتی ارائه دادند و امادگی برای همکاری را اعلام کردند.»

    برچسب ها