عصر خودرو

تا دقایقی دیگر؛

۳ میلیون و ۵ کیلوگرم محصول روی تابلوی عرضه می رود

عصر بازار: ۵ کیلوگرم زعفران سرگل تحویل مشهد تا ساعتی دیگر به همراه ۳ هزار تن محصول دیگر در تالار کشاورزی بورس کالا به حراج گذاشته خواهد شد.

۳ میلیون و ۵ کیلوگرم محصول روی تابلوی عرضه می رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر بازار،  ساعت 10 امروز و با شروع کار تالار فیزیکی بورس کالا مانند همیشه رینگ کشاورزی آغازگر معاملات خواهد بود. در این میان 700 تن شکر سفید، 300 تن ذرت دانه ای، یک هزار تن کنجاله سویا پرک و همچنین یک هزار تن گندم خوراکی محصولات انتخاب شده برای عرضه در این تالار را تشکیل می دهند. در همین ابتدا باید گفت که شرایط تسویه تمام عرضه های امروز به صورت نقدی است.
    بر این اساس حداقل خرید برای 5 کیلوگرم زعفران خراسان رضوی عرضه شده توسط شرکت تجارت زعفران بیتا، یک کیلوگرم مشخص شده است.
    همچنین عرضه 100 تن شکر سفید قند میاندوآب در کیسه های 50 کیلوگرمی و با شرایط تحویل در کارخانه خواهد بود. همچنین حداقل خرید این محصول 20 تن است. عرضه 100 تن شکر سفید قند اسلام آباد غرب نیز دقیقا شرایط قند میاندوآب را دارد. عرضه کننده هر دو این بسته ها قندپائیذفام و کارگزاری آنها نیز فارابی است. در ادامه عرضه500 تنی شکر سفید کارخانه امیرکبیر باقی می ماند تا پرونده شکر برای امروز بسته شود. عرضه کننده این محصول شرکت بازرگانی توسعه نیشکر وصنایع جانبی شکر سفید است که آن را در کیسه های 50کیلوگرمی آماده کرده است. شرط او برای خریدار این است که حداکثر یکهفته پس از صدور حواله باید نسبت به بردن کالایش اقدام کند و در غیر اینصورت برای هر روز تاخیر در حمل مبلغ 12 ریال برای هر کیلوگرم جریمه تاخیر و انبارداری دریافت خواهد شد. در ضمن حداقل خرید 25 تن و هزینه حمل با خریدار خواهد بود. در نهایت باید گفت که عاملیت فروش این محصول را کارگزاری مفید به عهده دارد. حداقل قیمت برای هر کیلوگرم شکر (هر 3 عرضه ها) 2 هزار و 100 تومان تعیین شده است.
    اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران که یکی دیگر از عرضه کننده های امروز است 300 تن ذرت دانه ای همدان را در بسته خود دارد. قیمت هر کیلوگرم از این محصول 700 تومان و حداقل خرید نیز 100 تن تعیین شده است. همچنین تحویل کالا به صورت حواله ای و باتوجه به اینکه محصول خریداری شده مربوط به تعاونی کدام استان است در انبارهای استان فروشنده خواهد بود. هزینه بارگیری، حمل و تخلیه آن نیز با خریدار است. عرضه این محصول را کارگزاری توسعه کشاورزی به عهده دارد.
    همچنین قیمت تعیین شده برای هر کیلوگرم از کنجاله سویا پرک توسعه بحار تجارت منطقه آزاد چابهار یک هزار و 350 تومان تعیین شده است. تحویل این کالا درب کارخانه است.
    یک هزار تن گندم خوراکی روسیه نیز که توسط شرکت والا تجارت به پرور عرضه خواهد شد 895 تومان تعیین شده است. همچنین حداقل خرید 100 تن و مکان تحویل آن فریدونکنار است.

    برچسب ها