عصر خودرو

برگزاری جشنواره طلایی بانک تجارت در "پروما"

عصر بازار- قرعه کشی جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی با همکاری بانک تجارت و شرکت ایران کیش مجتمع تجاری پروما مشهد مقدس برگزار شد.

برگزاری جشنواره طلایی بانک تجارت در "پروما"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، طی مراسمی که عصر روز دوشنبه 18/2/96 در مجتمع تجاری پروما در مشهد مقدس برگزار شد، به پذیرندگان دارای حساب در بانک تجارت براساس میزان امتیاز کسب شده در بازه زمانی اول تا پانزدهم اردیبهشت ماه، به قید قرعه تعداد 12 کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

    از دیگر بخشهای این مراسم که با استقبال گسترده مشتریان مجتمع تجاری پروما برگزار شد، اهدا 40 کارت هدیه یک میلیون ریالی به مشتریانی بود که در بازه زمانی فوق از طریق دستگاههای POS ایران کیش در مجتمع تجاری پروما خرید خود به  انجام رسانده اند.

    گفتنی است جشنواره طلایی بانک تجارت تا پایان شهریور ماه سال 96 ادامه داشته در مجتمع های تجاری پاساژ رضا، قائم تجریش و میلاد نور در تهران و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز و پروما مشهد نیز  برگزار خواهد شد.

    دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها