عصر خودرو

«باران کشاورزی» تمدید شد

عصر بازار- فعالیت صندوق سرمایه گذاری باران کارگزاری بانک کشاورزی برای سه سال دیگر تمدید شد.

«باران کشاورزی» تمدید شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین ،صندوق سرمایه گذاری باران کشاورزی که ازنیمه تیر ماه سال 89 به بازار سرمایه معرفی شد تا سال 98 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.باران کشاورزی در زمره صندوق های با مقیاس کوچک به حساب می آید.

    باران کشاورزی بیش از 11 میلیارد تومان دارایی دارد، این صندوق از بدو تاسیس تاکنون  206 درصد بازده داشته است. باران کشاورزی 121 سرمایه گذار حقیقی و 18 سرمایه گذار حقوقی دارد. قیمت صدور هر واحد این صندوق حدود310هزار تومان و قیمت ابطال آن در حدود 306هزار تومان است.

    عمده دارایی باران کشاورزی در سهام سرمایه گذاری می شود و پرتفوی دارایی های این صندوق علاوه بر سهام در اوراق مشارکت، وجه نقد، سپرده بانکی و سایر سرمایه گذاری شده است.

    نامه ادامه فعالیت این صندوق در روز 17 اردیبهشت 96از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادرشد و برای مدت سه سال دیگر باران کشاورزی مجوز فعالیت دریافت کرد، تا سرمایه گذاری های این صندوق در سهام ادامه دار باشد.مدیر این صندوق کارگزاری بانک کشاورزی است.

    بازده و بتای صندوق باران  که بنا به اهداف تیم مدیریت بازدهی تاثیر پذیری محدودی از نوسانات بازار داشته  و لذا صندوق به لحاظ معیار بازدهی تعدیل شده با ریسک یا risk-adjusted return رتبه خوبی کسب کرده است.

    برچسب ها