عصر خودرو

رئیس سازمان گردشگری:

چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در صنعت گردشگری نیست

عصر بازار- رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با توجه به اینکه گردشگری نمی تواند یک فعالیت دولتی قلمداد شود، بنابراین برای رشد صنعت گردشگری و ارزش افزوده در این بخش چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیست.

چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در صنعت گردشگری نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، زهرا احمدی پور معاون رییس جمهور امروز در نشست صبحانه کاری با رییس اتاق بازرگانی ایران و فعالان اقتصادی گفت: با توجه به اینکه گردشگری نمی تواند یک فعالیت دولتی قلمداد شود، گفت: بنابراین برای رشد صنعت گردشگری و ارزش افزوده در این بخش چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نداریم.
    رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: بنابراین از بهمن ماه کارگروهی تشکیل دادیم، تا موضوعات مختلف بین بخش خصوصی و دولتی را در زمینه گردشگری فراهم کنیم.
    وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه به موضوع گردشگری بی‌توجهی شده بود، بیان داشت: اما با تلاش پارلمان سعی شد، تا یک سری احکام در برنامه ششم در مورد این بخش قید شود.
    وی با بیان اینکه تمام کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای انتخاباتی از توسعه گردشگری به عنوان عامل ایجاد اشتغال یاد می کنند، تصریح کرد: اما پای عمل متاسفانه اتفاقی نیفتاده است.
    احمدی‌پور با تاکید بر اینکه اشکالات در بخش گردشگری می تواند در قالب سیاست‌های کلی گردشگری برطرف شود، گفت: پیش بینی نا این است، تا شهریور امسال سیاست‌های کلی بخش استخراج شود و برای عملیاتی شدن در سال 97 اماده شود.

    برچسب ها