عصر خودرو

مشاور اقتصادی ماکرون:

دولت جدید فرانسه رویه سختگیرانه‌ای در مذاکرات برگزیت اتخاذ خواهد کرد

عصر بازار- مشاور اقتصادی رئیس جمهور منتخب فرانسه در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی گفت که دولت جدید فرانسه به دنبال قوی بودن اتحادیه اروپاست و در مذاکرات جدایی بریتانیا، سختگیر خواهد بود.

دولت جدید فرانسه رویه سختگیرانه‌ای در مذاکرات برگزیت اتخاذ خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، ژان پیزانی فری مشاور اقتصادی امانوئل ماکرون پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه گفت پاریس نسبت به برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) سخت‌گیر خواهد بود.

    مشاور اقتصادی ماکرون در گفت‌وکو با رادیو بی‌بی‌سی تصریح کرد، دولت ماکرون رویکرد سختگیرانه‌ای در مذاکرات برگزیت نسبت به شرایط خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اتخاذ خواهد کرد.

    وی همچنین گفت، هیچ کس خواستار برگزیت سخت نیست و منافع مشترکی از جمله منافع اقتصادی و امنیتی میان طرفین بعد از برگزیت وجود خواهد داشت.

    پیزانی فری همچنین گفت ماکرون به دنبال مجازات کردن بریتانیا به دلیل ترک اتحادیه اروپا نیست بلکه درصدد تقویت و قوی‌تر کردن آن و بر این باور است که اتحادیه اروپا بخشی از راه حل مشکلاتی است که همه با آن روبرو هستند.

    مردم بریتانیا سال گذشته رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند و مذاکرات جدایی میان این کشور و دیگر اعضای اتحادیه به زودی آغاز می‌شود.

    برچسب ها