عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی نفت:

صادرات روزانه ۳.۰۴۷ میلیون بشکه

عصر بازار- - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: میزان صادرات نفت و میعانات گازی ایران در اسفند ماه پارسال به رقم بی سابقه روزانه سه میلیون و ۴۷ هزار بشکه رسید که در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بود.

صادرات روزانه ۳.۰۴۷ میلیون بشکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «علی کاردر» عصر امروز (شنبه) در نشست خبری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، افزود: البته بخش عمده ای از این افزایش صادرات مربوط به فروش میعانات گازی روی آب ما بود که به طور کامل فروش رفت.
    مدیرعامل شرکت ملی نفت تاکید کرد: به نظر نمی رسد که دوباره این رکورد در صادرات تکرار نشود زیرا میعانات گازی ذخیره شده به فروش رسید.
    وی گفت: میزان صادرات نفت ایران در فروردین ماه امسال به روزانه 2.5 میلیون بشکه کاهش یافت که به نظر می رسد، متوسط صادرات ایران امسال به میانگین روزانه 2.7 میلیون بشکه برسد.
    مدیرعامل شرکت ملی نفت درباره ادعاهای مربوط به تخفیف زیاد ایران برای فروش نفت به دلالان نفتی، گفت: این ادعا صحت ندارد و قیمت گذاری نفت ایران بر اساس شرایط بازار انجام می شود که این موضوع به معنای تخفیف یا ارزان فروشی نفت نیست.

    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (شنبه) با حضور چهار هزار شرکت از 37 کشور آغاز به کار کرد.
    شرکت های آلمانی از لحاظ وسعت و فضای نمایشگاهی و شرکت های چینی از لحاظ تعداد، در میان کشورهای خارجی بیشترین استقبال را از این نمایشگاه داشته اند. پس از چین و آلمان کشورهای ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس دارای بیشترین شرکت کننده در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت هستند.
    شماری از شرکت های معتبر بین المللی نیز قرار است نمایندگان خود را برای حضور در این نمایشگاه اعزام کنند.
    در این نمایشگاه 2 هزار و 500 شرکت داخلی در قالب یک هزار و 16 غرفه مشارکت می کنند. همچنین در این نمایشگاه یک هزار و 500 شرکت از 37 کشور در قالب 811 غرفه حضور دارند.
    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از 16 تا 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها