عصر خودرو

معاون وزیر صنعت خبر داد:

واگذاری زمین رایگان برای ساخت ۳۳ شهرک صنعتی

عصر بازار- معاون وزیرصنعت٬ معدن و تجارت به وجود ۳۶ شهرک مصوب در گیلان اشاره کرد و گفت: امروز در ۳۳ شهرک استان زمین رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و تنها حق انتفاع با تخفیفات ویژه و در اقساط بلند مدت ۳۰تا ۳۶ ماهه دریافت می شود.

واگذاری زمین رایگان برای ساخت ۳۳ شهرک صنعتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی یزدانی, مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی - در بازدید از 13 شهرک، ناحیه صنعتی و مجتمع کارگاهی شرق گیلان و در جمع صاحبان صنایع شهرک صنعتی شهرستان رودسر با بیان اینکه توسعه نواحی صنعتی در مناطقی که مستعد سرمایه گذاری هستند در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد، تصریح کرد:شهرک صنعتی رودسر از جمله شهرک‌هایی است که از زیر ساختهای لازم برای توسعه برخوردار است.

    وی یکی از معضلات عمده شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان را راه های دسترسی بین شهری وجاده های روستایی عنوان کرد و گفت: ما در همین رابطه برای شهرک صنعتی لاهیجان که از شهرک های نمونه و فعال در کشور بوده و از ترافیک و نارسایی های راه دسترسی رنج می برد 500 متر جاده اختصاصی در نظر گرفتیم که کلنگ زنی این پروژه انجام وامیدواریم در اسرع وقت وبا توجه ویژه مسوولان استان و نماینده شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

    یزدانی ادامه داد: البته برخی از شهرک ها چاره‌ای جز استفاده ازجاده های عمومی ندارند اما بعضی امکان استفاده از جاده اختصاصی را دارند که باید مطالعات آن انجام گیرد.

    وی افزود: با اهتمامی که نماینده عالی دولت در استان دارند می توان در این رابطه اقدامات خوبی داشت.

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به ظرفیت بالای صنعت گیلان برای حضوری پررنگ در بازار روسیه اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات خوبی که در صادرات غیر نفتی داشتیم در کشور بی سابقه بود، امسال 17 برنامه دربسته تشویقی امر صادرات قرار گرفته است.

    وی ایجاد اشتغال را از اهم برنامه های دولت درسال جاری عنوان کرد و گفت: در سه سال گذشته بالغ بر 700هزار شغل تنها در حوزه اصناف در کشور ایجاد شده است.

    برچسب ها