عصر خودرو

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی خبر داد:

راه اندازی بانک توسعه بنگاه های خرد و کوچک در کشور

عصر بازار- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دومین روز از سفر خود به استان گیلان در نشست با صنعتگران و صاحبان واحد‌های تولیدی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ما در سازمان خود به دنبال ایجاد بانک توسعه بنگاه‌های خرد و کوچک و متوسط منبعث از اساسنامه بانک صنعت و معدن هستیم واگر بتوانیم این بانک را که مورد موافقت مجلس نیز می باشد راه اندازی کنیم می تواند تحولی در فعالیت بنگاه ها ایجاد نماید.

راه اندازی بانک توسعه بنگاه های خرد و کوچک در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  ایلنا،  علی یزدانی  بابیان اینکه همه بانک ها مکلفند وثیقه های بنگاه های ما را بپذیرند، تصریح کرد: در همین رابطه بانک مرکزی به زیر مجموعه خود در شهرستانها ابلاغ نموده که قرار دادها را بپذیرند.

    معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: این تصمیماتی است که مصوب شده و جلسات چگونگی اجرای آن همچنان ادامه دارد.

    این مقام مسوول در ادامه ازواگذاری اختیارات سازمان مطبوعش به شرکت شهرکهای استانها خبر داد و اظهارداشت: این اقدام در راستای سرعت در ارائه خدمات به صاحبان صنایع ومردم انجام شده است.

    یزدانی ‌گیلان را استانی با قابلیت‌های بالای توسعه ذکر کرد و گفت: این استان از نظر اجتماعی ،فرهنگی ، هنری و....چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی استانی شاخص در کشور محسوب می شود.

    وی افزود: این استان به دلیل نزدیکی به پایتخت ، وجود آزاد راه ودر آینده با راه اندازی راه آهن ومواهب خدادادی  یکی از مستعد ترین استانهای کشور برای توسعه صنعتی است که باید با همراهی و همدلی مسوولان استان از این ظرفیت ها جهت توسعه فضای کسب و کار در استان استفاده بهینه ای صورت گیرد.

    برچسب ها