عصر خودرو

در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک صادرات ایران تقدیر شد

عصر بازار- ​دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به پاس نقش ارزنده روابط عمومی بانک صادرات ایران این اداره کل را شایسته تجلیل دانست و با اهدای لوح برتر از آن تقدیر به عمل آورد.

در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک صادرات ایران تقدیر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک صادرات ایران،  این همایش نهم و دهم اردیبهشت ماه جاری با موضوع روابط عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل ها و روندهای مدیریتی با حضور وزیر ورزش و جوانان و اساتید برجسته حوزه ارتباطات در محل هتل المپیک برگزار و تندیس ویژه همایش به دلیل خدمات علمی و عملی ارایه شده از طرف روابط عمومی  به روابط عمومی  این بانک اعطا  شد.

    این گزارش می افزاید مباحثی نظیر روابط عمومی الکترونیک و اینترنت اشیاء، روابط عمومی الکترونیک، روابط شبکه ای و غیر متمرکز، روابط عمومی الکترونیک مدل های راه اندازی استارت آپ ها، روابط عمومی الکترونیک و غافلگیری کسب و کارهای سنتی در مواجهه با کسب و کارهای نوین، روابط عمومی الکترونیک مدیریت اعتبار و اعتماد در سازمان و همچنین روابط عمومی الکترونیک روابط عمومی سبز، محورهای اصلی این همایش بود.

    شایان توجه است بانک صادرات ایران در شمار بانک های پیشرو در عرصه بانکداری الکترونیک به شمار می رود که روابط عمومی این بانک در این خصوص نقش مهمی در راستای هماهنگی و پیشبرد برنامه ها و اهداف ایفا می کند.

    برچسب ها