عصر خودرو

آخرین مرحله تعیین تکلیف سپرده گذاران میزان کلید خورد

عصر بازار- ​بانک صادرات ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با صدور اطلاعیه شماره ۱۲ در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحله میزان، از شروع ، آخرین مرحله تعیین تکلیف و پرداخت سپرده های این تعاونی خبر داد.

آخرین مرحله تعیین تکلیف سپرده گذاران میزان کلید خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران آمده است؛ باتلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و مدیران صدیق و خدوم بانک صادرات ایران و با مساعدت و حساسیت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کلیه مسئولان اجرایی و قضایی و هیأت تصفیه تعاونی منحله میزان، دارایی های تعاونی منحله میزان توسط کارشناسان دادگستری ارزیابی و به بانک صادرات ایران منتقل شده و از این محل، سپرده های حدود 975هزار نفر از سپرده گذاران گرفتار این تعاونی تعیین تکلیف گردید.
      در ادامه اطلاعیه تصریح شده است: به موجب مصوبه هیأت مدیره بانک صادرات ایران در این مرحله که آخرین مرحله پرداخت و تعیین تکلیف سپرده ها می باشد، کلیه سپرده گذارانی که بیش از پنج میلیارد ریال سپرده نزد تعاونی منحله میزان داشته و مراتب به تأیید کارشناسان مالی دادگستری رسیده ، می توانند از تاریخ شنبه 16 اردیبهشت سال جاری با در دست داشتن مدارک شناسایی و مستندات مربوط به سوابق سپرده گذاری در تعاونی منحله میزان به شعب این بانک مراجعه و نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار با شرایط مقرر توسط بانک مرکزی  اقدام کنند.
    این بانک در اطلاعیه اخیرش تاکید کرده است: نظر به اینکه امکان نقد شدن  دارایی های انتقالی از تعاونی منحله میزان به بانک صادرات ایران در کوتاه مدت امکان پذیر نمی باشد. لذا کلیه دارندگان  سپرده های تا مبلغ10 میلیارد ریال، در صورت تمایل می توانند معادل حداکثر 10درصد سپرده خود را نقدی دریافت نمایند. همچنین دارندگان سپرده های با مبالغ بیش از 10میلیارد ریال در صورت نیاز می توانند حداکثر معادل پنج درصد سپرده خود را نقدی دریافت نمایند.
    شایان توجه است؛ کلیه سپرده گذاران قبلی و فعلی تعاونی منحله میزان در صورت آمادگی برای خرید و یا تهاتر با املاک مازاد این بانک بر اساس قیمت کارشناسی می توانند به دفتر شرکت سپهر ماندگار خراسان مراجعه و تقاضای خود را ارائه کنند.
    گفتنی است با عملیاتی شدن این مرحله، کلیه سپرده گذاران موسسه منحله میزان تعیین تکلیف شده اند.

    برچسب ها