عصر خودرو

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بانک شهر گام‌های استوارتری در نمایشگاه سی‌ام برداشته است

عصر بازار- معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر برای ارائه بهترین خدمات بهتر به شهروندان، گفت: در نمایشگاه سی‌ام شاهد گام‌های استوارتر و مطمئن‌تر این بانک در جلب رضایت مردم خواهیم بود.

بانک شهر گام‌های استوارتری در نمایشگاه سی‌ام برداشته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، سید عباس صالحی با اشاره به عاملیت بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب گفت: بانک شهر در طول یک‌سال اخیر که به‌عنوان بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نمایشگاه‌های استانی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می‌کند، تجربه خوبی را پشت سرگذاشته است.

    وی افزود: با وجود تردیدهایی که در خصوص  موفقیت بانک شهر در ابتدای برگزاری نمایشگاه به لحاظ حجم گسترده‌ مراجعان و تنوع اقلیمی 31 نمایشگاه استانی وجود داشت، اما خوشبختانه هم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و هم در نمایشگاه‌های استانی، این بانک با قوت وهمت بالا حاضر شد و شاهد حضوری بودیم که هم از لحاظ خدمات‌دهی تنوع بیشتری داشت و هم از لحاظ سرویس‌دهی مطلوب، آسان و سریع بهتر از گذشته بود.
    صالحی با بیان این‌که همکاری بانک شهر با نمایشگاه کتاب تهران تجربه مثبتی بوده است، اظهار کرد: بانک شهر در نمایشگاه سی‌ام با توجه به تجربه‌ای که از نمایشگاه بیست و نهم داشته است، آمادگی‌های لازم و خوبی را پیدا کرده تا در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه دوره قبل با خدمات‌دهی بهتر رضایت بازدیدکنندگان را بیش از پیش کسب کند.
    وی افزود: دومین سال عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران با گام‌های استوارتر و مطمئن‌تری خواهد بود تا بتواند رضایت مشتریان را اعم از ناشرین و خریداران جلب کند.
    رئیس نمایشگاه سی‌ام با اشاره به ارائه بن‌کارت‌های مجازی گفت: در دو سال اخیر به سمت بن‌کارت‌های الکترونیک حرکت شده است، در سال گذشته بحث استفاده موقت از این بن‌کارت‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه وجود داشت و از سوی دیگر در نظر داشتیم این تسهیل پدید آید که بن‌کارت مجازی در فضای موبایلی نیز قابل استفاده باشد.
    صالحی ادامه داد: البته سال قبل نیز حرکت‌هایی در این خصوص انجام گرفت، اما امسال این موضوع به صورت جدی‌تری در برنامه‌های بانک شهر قرار گرفته است.
    وی در ادامه تاکید کرد:  بر این باورم که خدمات الکترونیکی بانک شهر  به سلامت یارانه‌هایی که برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده کمک می‌کند.
    بر این اساس فایل  این مصاحبه در کانال تلگرام بانک شهر به آدرس@ admin- shahrbank و صفحه اینستاگرام به نشانی shahrbankofficial@ قابل دسترس است.

    برچسب ها