عصر خودرو

نمایندگان ۳۷ کشور به تهران می آیند؛

حضور ۴ هزار شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

عصر بازار- یک مسئول صنعت نفت با بیان اینکه حدود چهار شرکت ایرانی و خارجی از ۳۷ کشور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران حضور می یابند، از حضور یک شرکت آمریکایی و مشارکت گسترده شرکت های آلمانی و چینی در این نمایشگاه خبر داد.

حضور ۴ هزار شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ایرنا، 'محمد ناصری' مدیر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، امروز (دوشنبه) در نشست خبری با تشریح جزئیات برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، بیان داشت: 2 هزار و 500 شرکت داخلی در قالب یک هزار و 16 غرفه در این نمایشگاه مشارکت می کنند.

    وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه یک هزار و 500 شرکت از 37 کشور در قالب 811 غرفه حضور دارند.
    ناصری اضافه کرد: شرکت های آلمانی از لحاظ وسعت و فضای نمایشگاهی و شرکت های چینی از لحاظ تعداد، در میان کشورهای خارجی بیشترین استقبال را از این نمایشگاه داشته اند.
    این مسئول صنعت نفت افزود: پس از چین، کشورهای ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس دارای بیشترین شرکت کننده در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت هستند.
    رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران درباره حضور شرکت های آمریکایی نیز گفت: امسال یک شرکت آمریکایی در دوره از نمایشگاه حضور دارد، اما شماری از شرکت های کانادایی از منطقه آمریکای شمالی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
    ناصری اضافه کرد: شرکت های بزرگی مانند توتال و بریتیش پترولیوم نیز اعلام کرده اند که سیاست حضور مستقیم در نمایشگاه های بین المللی را تغییر داده و نمایندگان خود را به این نمایشگاه ها اعزام خواهند کرد، که بر این اساس، نمایندگان این شرکت ها به نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران خواهند آمد.
    وی یادآور شد: مسایلی مانند تصیمات رئیس جمهوری جدید آمریکا بر روند حضور شرکت های خارجی تاثیر داشته است به طوری که شرکت گازپروم روسیه نیز از شرکت در نمایشگاه صرف نظر کرده است.
    این مسئول صنعت نفت درباره امضای قراردادهای بین المللی در حاشیه این نمایشگاه نیز بیان داشت: مذاکرات نهایی برای تبدیل تفاهمنامه امضا شده میان ایران و شرکت او.ام.وی اتریش به قرارداد در حال انجام است که در صورت به نتیجه رسیدن، این قرارداد در ایام برگزاری نمایشگاه به امضا خواهد رسید.
    بر اساس این گزارش، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از 16 تا 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها