عصر خودرو

تقدیر همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک تجارت

عصر بازار- دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک تجارت به سبب فعالیت در آموزش و توسعه پایدار نیروهای انسانی خود قدردانی به عمل آورد.

تقدیر همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک شنبه نهم اردیبهشت ماه با موضوع اصلی روابط‌ عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی در هتل المپیک برگزار شد.
    در این همایش که با همت دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار شد، دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در سخنانی خاطر نشان کرد: روابط عمومی الکترونیک، تنها خبر و اطلاع رسانی و ارائه خدمات برخط نیست، بلکه دادن «شمع» و «بینش» به مردم برای انتخاب بهترین رویکردها در زندگی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی است. به عبارتی روابط عمومی الکترونیک باید مهارتهای زندگی در دوران فرامدرن شبکه ای کنونی را به جامعه یاد دهد و به شکل‌گیری یک جامعه آگاه و با بصیرت و دارای سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و سواد سلامت و سواد اجتماعی کمک کند.
    در ادامه این همایش به خاطر آموزش و توسعه پایدار سرمایه‌های انسانی روابط عمومی و به پاس خدمات علمی و عملی این بانک در سال اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال با اهدای لوح تقدیر از ابراهیم کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت قدردانی شد.
    گفتنی است، کارشناسان حوزه روابط عمومی بانک تجارت در تهران و استان‌ها نیز در این همایش حضور یافتند.
    در پایان دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از 25 سال فعالیت علمی و عملی دکتر حسن بشیر در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی قدردانی به عمل آمد که بانک تجارت نیز با اهدای هدایایی از این استاد روابط عمومی و ارتباطات تقدیر کرد.
    ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نیز در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سالجاری و با موضوع اصلی روابط‌عمومی صنعت و رهبری تغییر برگزار شد.

    برچسب ها