عصر خودرو

با ثبت‌نام اینترنتی در بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو در خاورمیانه ؛

حضور خود در اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۷ را هدفمند کنید

عصر بازار- اتومکانیکای دوبی همچون دوره‌های گذشته با ارائه برنامه همتا‌یابی تجاری، زمینه بازدید هدفمند بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را فراهم کرده است.

حضور خود در اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۷ را هدفمند کنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصر خودرو ، پانزدهمین دوره اتومکانیکای دوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات، مجموعه‌ها و سایر خدمات مرتبط با خودرو در روزهای 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه جاری در مرکز نمایشگاهی شهر دوبی برگزار خواهد شد اما علاقه‌مندان به بازدید از این رویداد از هم‌اکنون می‌توانند با ثبت‌نام آنلاین، حضور خود در این رویداد بزرگ صنعت قطعه‌سازی و سایر صنایع وابسته به خودرو را ثبت کنند.

    با ثبت‌نام اینترنتی در این رویداد بزرگ، علاوه بر صرفه‌جویی در وقت می‌توانید از فرصت استفاده از برنامه همتا‌یابی تجاری (Business Matchmaking) اتومکانیکای دوبی نیز بهره‌مند شوید. در این برنامه، می‌توانید شرکت‌هایی که مایل به قرار ملاقات با آن‌ها هستید را از قبل مرور کرده و قرار ملاقات‌های خود را ثبت کنید تا در زمان حضور در نمایشگاه، بازدیدی هدفمندتر داشته باشید. به این ترتیب در زمان حضور در نمایشگاه علاوه بر آنکه برای ثبت‌نام حضوری نیازی به صرف زمان ندارید، می‌توانید به‌صورت مستقیم و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی خود به سراغ شرکت‌های مورد نظر بروید و ملاقات‌ حضوری داشته باشید.

    این یک فرصت بزرگ برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است چراکه از این طریق می‌توانید ملاقات با مدیران ارشد بزرگ‌ترین شرکت‌های حاضر در اتومکانیکای دوبی را برنامه‌ریزی کنید، امری که به‌طور معمول به‌صورت حضوری امکان‌پذیر نخواهد بود.
    برای ثبت‌نام آنلاین در اتومکانیکای دوبی 2017 اینجا کلیک کنید.

    برای اطلاعات بیشتر در زمینه اتومکانیکا دوبی می‌توانید اینجا کلیک کنید تا وارد وبسایت این نمایشگاه شوید.

    همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه اتومکانیکا و سایر نمایشگاه‌های مسه فرانکفورت می‌توانید به دفتر نمایندگی این نمایشگاه در ایران، شرکت دروازه تجارت فراسو مراجعه کنید. برای دسترسی به وبسایت این شرکت می‌توانید اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها